Egyértelműen csak a köztévét, továbbá a Mészáros Lőrinc érdekeltségei közé tartozó Echo Tv-t azonosítják kormányzati képernyőként. Zavar van a fejekben arról, melyik médium hova húz – ezt mutatja legalábbis a Publicus Intézet kutatása, ami a Vasárnapi Hírek megrendelésére készült. (...)

(Forrás: debreceni-hirhatar.hu, Olvasószerkesztő által)

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.