A területcsökkentés úgy megy végbe, hogy közben külső partnerek nyitnak boltokat Tescókban, az üzletek vásárlótere átláthatóbb lesz, optimalizálják az arúkészleteiket.
A vezérigazgató elsőrendűnek tartja az élelmiszer-hulladék csökkentésének kérdését, ebben a vállalatnak is felelőssége van szerinte.
„Jelentem, maradunk, hosszú távon elkötelezettek vagyunk a térség, ezen belül Magyarország iránt”
– nyilatkozta többek között a Tesco magyarországi terveiről Matt Simister, a Tesco Europe áprilisban kinevezett vezérigazgatója a Figyelőnek.
„A legnagyobb egységeinket már évek óta formáljuk át, csökkentjük a vásárlótér méretét, és a vevők számára vonzó bérlőkkel kötünk megállapodásokat.
A budaörsi nagyáruházunkban 15-ről 10 ezer négyzetméterre zsugorodott az előadótér nagysága, de a legtöbb nagyáruházunk esetében 6 ezerig szeretnénk lemenni”– vázolta fel.
A CBA egykori alapítója úgy látta még pár napja ezelőtt, hogy a Tesco jövőre elhagyja magyar piacot, azonban most úgy tűnik, hogy az átalakításoknak más okai vannak.
„A vásárlói igények alapvetően megváltoztak, kevesen szeretnek a hatalmas áruházakban bolyongani. Egyre sűrűbben, mind kisebbkosárértékkel vásárolnak az emberek a hipermarketekben is” – mondta Matt Simister.
Címlapkép: Pixabay/ElisaRiva
mondja mindezt egy Tesco vezér..
Hát nem tudom...a budaörsi osan több tízezer négyzetméteres parkolóját mostanában varázsolták újjá, a fém bevásárló-kocsik helyett vadonat új, praktikusabb műanyag kocsikat állítottak "hadrendbe"...
ja, ...ráadásul ez az áruház a legnagyobb...Tele van "vásárlóerővel", akik egyre nagyobb "kosárértékkel" szédelegnek a kasszához...
úgy látszik, sem a cba tulajdonosa, sem a tesco vezérigazgatója nem birtokolja a bölcsek kövét..
és az bizony kimutathatóan nő.
A budaörsi osan nyitási (öngyilkosnak titulált) akcióját a következő évben már tanították a közgázon, mint az addig ismeretlen, ügyes kereskedelmi megoldást.
Csak annyi a hiba, hogy a teszkó rövid távon gondolta ezt. Az ugyanis lehet, hogy 1-2 hétre néhány %-ot ugrik a forgalom az átrendezés miatt, az viszont biztos, hogy hogy kb. ugyanennyi idő alatt "átszokik" a vevő (és éppen az a bajuk, hogy arányaiban jóval többen, mint amennyi a forgalomugrás volt előtte), a nem átrendezős helyekre. Ha már átszokott, akkor b@szakodhat a teszkó, ahogyan akar...
Én már csak és kizárólag olyan akciós termékekért járok oda, amik jóval olcsóbbak, mint máshol. Ezeket viszonylag gyorsan megtalálom, a többit meg lesz@rom...