A Magyar Telekom ügyfélszolgálatainak rendszerfejlesztése miatt február 16-án pénteken este tíztől várhatóan február 19-én hétfő éjfélig nem lesz elérhető a mobilszolgáltató telefonos és online önkiszolgáló felülete, továbbá a Telekom mobilalkalmazás sem, illetve az üzletekben is csak korlátozottan tudják kiszolgálni az ügyfeleket – közölte a Magyar Telekom az MTI-vel.

A tájékoztatás szerint a fejlesztés miatt február 16-án 00 órától 4 napon át korlátlan belföldi adatot ad a Telekom havidíjas lakossági és üzleti mobilinternet előfizetőinek. A lehetőség külön kérés nélkül, automatikusan rendelkezésére áll az ügyfeleknek, ez idő alatt a mobilinternet használat nem fogyasztja a díjcsomagjukban foglalt adatmennyiséget.

Négy nap ingyen mobilinternetet kapnak a Telekom ügyfelei, viszont van egy rossz hírük

Közölték, hogy átmenetileg nem lesz lehetőség például szolgáltatások, készülékek, tartozékok vásárlására; szerződéskötésre, szolgáltatásokra és folyószámlára vonatkozó módosításokra, számlával és SIM-kártyával kapcsolatos ügyintézésre – kivéve a letiltást, ami elérhető lesz.

Zavartalanul működnek ugyanakkor bizonyos ügyfélszolgálati szolgáltatások, így a Domino feltöltés személyes csatornákon, a hibabejelentés és a mobilvásárlási szolgáltatások. A számla befizetése pedig banki átutalással vagy csekkbefizetéssel a postákon lehetséges.

(MTI)

Cikk- és címlapkép: pixabay.com

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

quadrocopter
"Zavartalanul működnek ugyanakkor bizonyos ügyfélszolgálati szolgáltatások, így a Domino feltöltés személyes csatornákon..."

A nagy szart! Fel kellett híni az operátort - lehet, hogy ezt is akarták? - hogy a riasztóban üzemelő SIM-et adategyeztessem' mert az oldal lehetőségeimközül arra a telóra/SIM-re adják be az azonosítási lehetőséget, amelyikre kéred az egyeztetést, de a riasztó nem hajlandó nekem visszajelezni a sms-t és ezt közöltem az operátorral is, mire válaszolta, hogy "ezuel kellett volna kezdeni"!
Csakhogy ez sehol nincs az oldalon megjelölve!
A riasztó SIM-je is nevemen van, ahogyan egyéb más készüléké is, ergo: lehetőséget kellene biztosítani arra, hogy melyik telóra/SIM-re kérem a visszajelzést, nyilván nem a riasztóéra kérném!
Dominó! Nagyon elb***ott egy oldal!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.