Az esetek túlnyomó többségében (83%) kevesebb mint két hónap telik el a panasz közlése és a szolgáltatás lemondása között. Míg az elvándorlást tervezők 37%-át meg lehet tartani testreszabott ajánlattal, ez az arány a felmondás pillanatában lecsökken 15%-ra. A prediktív elemzési megoldások jelentősége még jobban felértékelődik válság idején, amikor kiszámíthatatlanabbá és hektikusabbá válnak a folyamatok, és jóval több tényező befolyásolja a döntést, a szolgáltatásfelmondási periódus pedig lerövidül - figyelmeztet az SPSS.
Forrás:
VG.hu
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás