Összevetettük Szijjártó Péter magyarázatát a szakmától hallott érvekkel. Utóbbiak szerint még rosszabbul is járhatnak azok a magyar cégek, akik a kormány tervezett trieszti kikötőjéből akarnak exportálni.

Forrás: Index
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

5 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Eladott Ország
Nyilvánvalóan megtérül! Köszönjük kakadu!
a.disquscdn.com/get?url=https%3A%2F%2Fmedia3.giphy.com%2Fmedia%2FEHR3s5bIRCK1G%2Fgiphy-downsized-medium.gif&key=KLMgPISdFWYG_fsNHcXEHw&w=600&h
De miért csak Triesztig menjenek a hajók? Miért nem Budapestig? Hogyhogy ez Szíjgyártónak nem jutott a káposztájába? Azonnal kezdjék meg a Trieszt-Budapest csatorna építését! Majd a féleszű gázszerelő stróman ezt is jól beárasítja. Te gané! Magatoknak vettétek állami pénzből! Nem Magyarországnak! Hogy gebednél meg kakadu! Kit érdekel a teherszállítás? Sokba került Lölö jachtjának kikötői parkoltatása, tehát a mi pénzünkből, vettek egy kikötőt, szegénynek!
uploads.disquscdn.com/images/193f4612d9185bdb6a386075c9fdf649cb15067dffd937c6ffa6d629cbc26e68.jpg?w=600&h
tudode
Szégyenszemre TRANZITORSZÁGKÉNT most már csak egy SZAKBARBÁR trieszti szállimányozásért, és rakodásért felelős miniszterelnöki biztosra van szüksége annak a GYÜLEKEZETNEK, amely/aki a "kiharcolt" TIZENHAT ÉV alatt szinte minden alágazat
.
------ Csaba László: Orbánék 100 éves lemaradásban
.
24.hu/fn/gazdasag/2017/12/04/csaba-laszlo-orbanek-100-eves-lemaradasban/
.
Magyarország még Felcsútnál is jobban teljesít, vagy hogy is!
tulipan
Az a jóóóó! Elvégre, minél rosszabb a zországnak,annél jobb a anancsos kúrmánynak!!!
Eladott Ország
Nyilvánvalóan megtérül! Köszönjük kakadu!
a.disquscdn.com/get?url=https%3A%2F%2Fmedia3.giphy.com%2Fmedia%2FEHR3s5bIRCK1G%2Fgiphy-downsized-medium.gif&key=KLMgPISdFWYG_fsNHcXEHw&w=600&h
De miért csak Triesztig menjenek a hajók? Miért nem Budapestig? Hogyhogy ez Szíjgyártónak nem jutott a káposztájába? Azonnal kezdjék meg a Trieszt-Budapest csatorna építését! Majd a féleszű gázszerelő stróman ezt is jól beárasítja. Te gané! Magatoknak vettétek állami pénzből! Nem Magyarországnak! Hogy gebednél meg kakadu! Kit érdekel a teherszállítás? Sokba került Lölö jachtjának kikötői parkoltatása, tehát a mi pénzünkből, vettek egy kikötőt, szegénynek!
uploads.disquscdn.com/images/193f4612d9185bdb6a386075c9fdf649cb15067dffd937c6ffa6d629cbc26e68.jpg?w=600&h
papa.49
@lusta: Tökéletesen igazad van !!!
Ez a barom szargyártó életében nem járt nagy tenger kikötőkben, én jártam Hamburgban, ott a kirakodás után KAMIONOKRA TESZIK AZ ÁRÚT és azok szállítják azt Európán belül !!!
Semmi kisebb hajókról nincs szó mint ez a hülye majom mondta !!!
A másik pedig az egy olajfinomító területe volt, az biztos, hogy nem kevés pénzért talajcserét is kell végezni, aztán a DARUK, meg azok pályái, ez mind olyan amit építeni kéne DE MINEK OTT VAN A KÖZELBEN AZ OLASZ KIKÖTŐ, AHOL MINDEZ KÉSZEN VAN !!!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.