Összevetettük Szijjártó Péter magyarázatát a szakmától hallott érvekkel. Utóbbiak szerint még rosszabbul is járhatnak azok a magyar cégek, akik a kormány tervezett trieszti kikötőjéből akarnak exportálni.
Forrás:
Index
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
a.disquscdn.com/get?url=https%3A%2F%2Fmedia3.giphy.com%2Fmedia%2FEHR3s5bIRCK1G%2Fgiphy-downsized-medium.gif&key=KLMgPISdFWYG_fsNHcXEHw&w=600&h
De miért csak Triesztig menjenek a hajók? Miért nem Budapestig? Hogyhogy ez Szíjgyártónak nem jutott a káposztájába? Azonnal kezdjék meg a Trieszt-Budapest csatorna építését! Majd a féleszű gázszerelő stróman ezt is jól beárasítja. Te gané! Magatoknak vettétek állami pénzből! Nem Magyarországnak! Hogy gebednél meg kakadu! Kit érdekel a teherszállítás? Sokba került Lölö jachtjának kikötői parkoltatása, tehát a mi pénzünkből, vettek egy kikötőt, szegénynek!
uploads.disquscdn.com/images/193f4612d9185bdb6a386075c9fdf649cb15067dffd937c6ffa6d629cbc26e68.jpg?w=600&h