Öt esetben találtak szabálysértést a késések és elhagyott utasok miatt. A Fővárosi Kormányhivatal az elmúlt két hónapban hétszer folytatott fogyasztóvédelmi vizsgálatot a Wizz Air légitársasággal szemben – írta közleményében Tuzson Bence.
Megbüntette a kormányhivatal a Wizz Airt az elmúlt hónapok késései miatt – derül ki a Miniszterelnökség közleményéből.
A Fővárosi Kormányhivatal ugyanis az elmúlt két hónapban összesen hét esetben folytatott fogyasztóvédelmi vizsgálatot a Wizz Air légitársasággal szemben, és ezekből öt esetben – a május 25-i Frankfurt–Budapest-, a június 6-i London–Budapest-, a június 19-i Brüsszel–Budapest-, a június 25-i London Gatwick–Budapest-, valamint a június 30-i Marosvásárhely–Budapest-járattal kapcsolatban – meg is állapították a szabálysértést.
Azt írták, "ismétlődő jogsértés esetén a lehető legszigorúbb büntetésre számíthatnak a fogyasztókat megkárosító társaságok, éppen ezért,
a kormányhivatal első fokon összesen 300 millió forint bírságot szabott ki a Wizz Air ellen, amelyről a mai napon tájékoztatta a légitársaságot.
Tuzson Bence közszolgálatért felelős államtitkár a közleményben hozzátette, hogy minden esetben a legszigorúbban lépnek fel az utasok megtévesztésével, megfelelő tájékoztatásuk elmulasztásával, illetve az ellenük tanúsított jogszerűtlen magatartással szemben.
Új hozzászólás