Egyre népszerűbb az internet marketing, a közösségi média világában pedig egyre nagyobb a kérdőjel, hogy vajon megéri-e nyomtatott szórólapot készíttetni. Olvassa-e még valaki? A hagyományos módszerek egyre inkább háttérbe szorulnak, bárhová nézünk, mindenhol az internetes reklámokat láthatjuk. Mindenhol arról beszélnek, hogy a közösségi média reklámok milyen sok emberhez eljutnak, mennyire hatékonyak. Azonban nem árt tudatosítani, hogy nem ez az egyetlen marketingmódszer. A nyomtatott reklám él és virul, kösz...
Forrás:
lepesmagazin.hu
Feltöltő: kadar9
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás