Csöppet sem szokványos kihívással jelentkezett Gazsi Zoltán, az Eisberg ügyvezetője, amikor meghirdette az „Év céges lépcsőfordulója” versenyt. Az ötlet az Év Irodája verseny kapcsán jött. A vállalatvezető szerint is fontos a környezet, de a lényeg mégis az, hogy egy teret a benne dolgozók közössége tesz igazán élhetővé. Az Év irodája versenyen gyönyörű irodák képeit osztják meg a jelentkező cégek. Nem kell hozzá túl éles szem és kifinomult esztétikai érzék, hogy felismerjem: a versenykiírás szerint az Eisberg irodával esélyünk sincs. Szépek vagyunk, de hát vannak más szintek… Kreativitásban viszont nálunk sosincs hiány, és hát a piaci verseny arról is szól, hogy tudni kell versenyszámot és hozzá megfelelő versenyzőket választani: 1. Zöldségversenyen a salátákkal nem súly, hanem esztétika kategóriában indulunk. 2. A „Zöld legszebb árnyalatai” versenyben nem indítunk sárgarépát, -habár az is zöldség. Innoválunk: „out of the box” kilépünk a keretekből, elhagyjuk a...

Forrás: noivalto.hu
Feltöltő: ajovomunkahelye
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.