A csütörtöki Magyar Közlönyben jelent meg a kormányhatározat. Egy sor fejlesztést is módosítottak. Az eredeti tervekhez képest bő húszmilliárd forinttal költünk többet 2026-ig a Budapest–Belgrád vasút fejlesztésére, ez derül ki a Magyar Közlöny csütörtökön este közzétett legfrissebb számából. Erről a kormány 1090/2023. számú határozata rendelkezik, amelyet Orbán Viktor miniszterelnök írt alá. A döntést „a végrehajtás során felmerülő többletfeladatok elvégzésével” indokolják, amit a központi költségvetés terhére kívánnak finanszírozni. Eszerint a pénzügyminiszter és az építési miniszter feladata lett az, hogy a következő négy évben találjon a büdzsében 20,32 milliárd forintot. Már az idén majdnem hárommilliárd forintot kell erre a célra biztosítani. A kormány több ponton hozzányúlt a tavaly áprilisban elfogadott műszaki tartalomhoz is, módosította vagy törölte az akkori „a Budapest–Belgrád vasútvonal újjáépítési beruházás engedélyezési eljárása során felmerült települési igények”...

Forrás: telex.hu
Feltöltő: lusta
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

6 hozzászólásarrow_drop_down_circle

lusta
Kis naívak. Hol van még 2026? Na meg az utána következő évek? Nem mindegy mennyi pénzt dobnak ki értelmetlen beruházásokra akkor, amikor mindenhez 3 millió matyar nemzethy gyapjas tapsikol hozzá?
lusta
Kis naívak. Hol van még 2026? Na meg az utána következő évek? Nem mindegy mennyi pénzt dobnak ki értelmetlen beruházásokra akkor, amikor mindenhez 3 millió matyar nemzethy gyapjas tapsikol hozzá?
Yoda69
Ezek a tetvek feleli a jövőnket, csak hogy urizalni tudjanak a jelenben
Terminátor
A kertünkben kutya vonít,
vigyázz, hogyha gyün a vonit!
Péter2
Ennek a beruházásnak , és a többi hasonszőrűeknek , egy volt a lényege, a beruházás felárazása , és az abból a plusz milliárdokból mentek zsebre a pénzek visszaosztás formájába , így lopnak a fideszesek , az oligarchától a miniszterig , megfigyelhető hogy az ilyen gigaberuházások nagy többsége értelmetlen , és veszteséges , de hát így lehet nagyot lopni !
lusta
@Péter2: Ha már vasút. Ebből az uniós gigapénzből egy színvonalas vasutat lehetett volna létrehozni. Mondok a mostani föld-trafik tolvaj ártunk és qurmányunk trükkjére egy példát, de van egy rahedli. Az Ózd-Miskolc személyvonat 1-1,20 óra alatt teszi meg úgy, hogy szinte sehol sem áll meg. Az addigi megállók, az ottani utasok őket nem érdeklik.
Igen, így lehet nagyot lopni. A Wrocław-Sobótka-Świdnica vonalat 20 éve bezárták és mostanra revitalizálták hibrid, villamos-dízel vonattal. A 60 kilométeres 14 megállós vonalon 120-al dönget és egy óra alatt Wrocławba ér az ember. A beruházás mindegy 16 milliárd forinba került. A 20 kilométeres Vásárhely-Szeged hibrid vonal 80 milliárdba fáj nekünk, de csak nekünk. Az már csak hab a tortán, hogy ezen a vicinálison 120 a sebesség, míg a most csigalassússággal felújítás alatt álló Bp-Miskolc vonalon is 120 a max sebesség.
Ütemes taps a nemzethy matyar gyapjasok részéről.
balos
@Péter2: Ahogy a horkolásgátlókon is több száz milliárd ment az üvegzsebekbe!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.