Megjelentek a részletek.
Fotó: Pixabay
A Magyar Közlönyben megjelentek szerint azok a cégek, amelyekre vonatkozik a kötelező akciózás szabályzata, egy szokásos kék plakátot kell, hogy feltüntessenek – derült ki a Rogán Antal, a Miniszterelnöki Kabinetirodát vezető miniszter által jegyzett rendeletből.
A szabályozás szerint ugyanis
egy 200 négyzetméternél nagyobb területű boltnak a vásárlók által használható összes bejáratánál, az üzletben szokásosan használt információs táblákkal megegyező méretű, de legalább 297 × 420 milliméter nagyságú (A3 méret) méretben, jól látható információs táblán kell közzé tennie ezt a tájékoztatást.
Az ennél kisebb üzletek esetében viszont elég az A4-es méret is.
A rendelet arra is emlékeztet, hogy a webshopokon és a csomagküldőkön sem úszható meg a kötelező akciózás, itt a nyitóoldalakon kell közzétenni a tájékoztatót – írja az mfor.hu.
A kötelező akciók június elsejétől érkeznek, melyben az alábbi termékkategóriák érintettek:
További részletek itt olvashatóak.
Az árstop bevezetése óta folyamatosak a fogyasztóvédelmi ellenőrzések, ennek keretében több mint 1 milliárd forint bírságot szabtak ki a hatóságok, ez a szám azt üzeni a boltoknak, hogy nem érdemes trükközni.
Ahogy arról korábban mi is beszámoltunk, a kormány görög és francia példák alapján új inflációellenes eszköz bevezetéséről döntött, a jelentősebb bevétellel rendelkező kiskereskedelmi üzleteket rendszeres akciók meghirdetésére kötelezi.
5 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Más országokban pedig a munkának becsülete van, és megfizetik!!
Kék legyen, a kormány nevét kihangsúlyozni, a címer is ott legyen, a méreteket mm-re betartani!
Orbán nevét nem kell kötelezően isteníteni? Talán még az édesanyukát megemlíteni?
Új hozzászólás