Öt szakszervezeti szövetség követel sürgős érdemi szakmai egyeztetést. A kormány arra készül, hogy levegye a munkáltatók válláról a munkavédelmi tájékoztatási felelősséget, s teljes egészében a munkavállalókra hárítsa azt. Vagyis a szakszervezet szerintkontroll nélkül a munkavállalókra bíznák, hogy ismerjék meg a rájuk váró munkahelyi veszélyeket és az esetleges balesetek megelőzésének módját.

Forrás: 24.hu
Feltöltő: Béla333
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

10 hozzászólásarrow_drop_down_circle

kulabombaafityiszre
@vacsi: ma, 18:29
Akkor a te nézőpontodból kiindulva jogosítványt is adhatnának mindenkinek,Majd megtanulná otthon önszorgalomból,amit ért belőle.Elvégre,minek a kresz oktatása,hiszen sokan nem értik.
Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
Peller Anikó
@vaksi: Tematikával ? És ennek is tapsolsz?

Tudod egyáltalán mit jelent e tematika? Nyilván nem.

A tematika nem munkavédelmi oktatás, sem nem tájékoztatás. A tematika egyfajta tartalomjegyzék, esetleg pontokba szedve. Olyasmi mintha kitépnéd az első lapot és azt törölnéd a dolgozó képébe.

Legközelebb már elég lesz a füzet címét bemutatni egy vaskos (kábbe) bemutatással egyetemben.
kulabombaafityiszre
@vacsi: ma, 18:29
Akkor a te nézőpontodból kiindulva jogosítványt is adhatnának mindenkinek,Majd megtanulná otthon önszorgalomból,amit ért belőle.Elvégre,minek a kresz oktatása,hiszen sokan nem értik.
emerencia
@vacsi: Az illetékes vezető nincs mindig tisztában a veszélyekkel vagy nem érdeke tudomásul venni, hiszen az ő feladata lenne elhárítani. Képessége, tufása viszont nincs hozzá. Vezető bárki lehet ezen a szinten. Nagyon sok éven át igyekeztem helyettük is elmesélni a kollégáknak mire vigyázzanak. Vezetői retorziót kaptam érte mert valós veszélyekre hívtam fel a figyelmet. Én még az átkosban tanultam a szakmát, akkor még komolyan vették az ilyesmit. Az utóbbi két évtizedben viszont az egymás után következő generációk inkább megmosolyogtak mert senki nem tanította meg nekik, hogyan vigyázzanak magukra. Néha nagyon egyszerű dolgokat sem voltak hajlandók betartani.
emerencia
@Nessy: Baj esetén mindig a dolgozó a hibás, akkor is ha nem voltak biztosítva a megfelelő munkafeltételek. A csóró melós nem tud pénz áldozni saját védelmére. Az olcsó/ingyen jogvédők pedig sajnos nincsenek mindig a helyzet magaslatán, ha számukra pitinek tűnik az ügy.
Nessy
@emerencia: Én vezetőként mikor belépett egy dolgozó szigorúan elmondtam, mire kell vigyáznia, mit kell tennie, ha gondja van. Jó, a pilótáknak nem oktattam a KRESZ-t, de azt lemondtam mire figyeljenek a kocsival kapcsolatban. Ha valami problémát éreznek, felhívtam az illetékes szerelőt, és segített dönteni, hogy azonnal várja a kocsit, vagy két nap múlva.
emerencia
@Nessy: Te még régivágású vezető voltál és aszerint is viselkedtél. Anno még emlékszem, ez volt a természetes. Ma már ritka.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.