Ahogy arról beszámoltunk, eddig példátlan botrány esett meg a magyar vonatok kiszámíthatatlansága miatt, ezért az osztrák vasút-társaság leválasztotta országunkat a nyugati vasúti hálózatról. "…és Lázár János továbbra is megkapja a fizetését és a juttatásait – tőlünk! "

Forrás: varosikurir.hu
Feltöltő: Városi Kurír
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

6 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Eladott Ország
Helyreállt a közlekedés Budapest- Bécs vasútvonalon. Indul a Mária Terézia expressz! Amióta Lázár et. kézbe vette a közlekedést, úgy állt neki mint a HMVH tram train építésének, amit 72 milliárd elköltése után, lassabb lett, mint volt. Ez van, ha egy jogász akar közlekedési területen okoskodni. Inkább menne vissza valakinek a táskahordozójának, az ország jobban járna.
twitter.com/janos_hary/status/1707778429767020762/photo/1
Tesék már mondani merre találom azt a magyar népet, amelynek van tartása, rendelkezik helyzetfelismerő képeséggel, képes gondolkodni. Ilyen nincs, de a hátrafelé nyilazósok megint visszatértek!
twitter.com/csorike1520/status/1707678039142732154/photo/1
Eladott Ország
Élmény lesz egy olyan menedzsmenttel dolgozni, aki vonaton gyerekkorában ült utoljára. Tök mindegy, inkább úgy kellett volna kirúgni a MÁV vezetését, hogy nem raknak oda senkit. Mégis mit tesznek hozzá a vasút működéséhez ezek az emberek, akiknek ez csak valami többedik pozíciójuk lesz milliós fizetéssel, és semmihez nem értenek? Nyilvánvalóan semmi szerepük, csak zsíros állami kifizetőhelyek ezek a pozíciók. Valójában mindenhez is értenek. Nem véletlenül kerülhettek be a MÁV igazgatóságába a Richter és a Mol vezetői is. Ez a két cég szerepel abban a felsorolásban is, akiket Lázár kastélyüzemeltetésre is alkalmasnak tart. A Richter elnöke biztosan ért a felsővezeték-szakadások javításához. Életében a vonatokat nézte az irodája ablakából. Qrva jó hogy ezek a Parragh féléknek ennyi energiájuk van. Az átlag embernek, a saját munkája után, elb@szott fizetésért, saját magára és családjára nem jut idő, ezek meg elnökösködnek, tagok lesznek mindenhol, biztos hatalmas értékteremtés folyik mindegyik beosztásban. Szépen roskad össze a szarvár, amit a fidióta hordauralom Magyarországból csinált. A MÁV vezetőinek kirúgásától a késések megszűnnek, a pálya állapota feljavul, a 50 éves vonatok megifjodnak? Tizenévig csak spórolni, az ezt okozza! Felkészül: közüzemi vízszolgáltatás. Lázár eddigi életútjából tisztán látszik a táskahordozáson kívül, hogy ez is egy nagy rakás szar lesz. Ahogy elnézem a listát, csupa hozzáértő vasutas, amúgy nem inkább a Lézerjanit kellett volna kirúgni? A tramtrain is hogy bejött. Nincs ezzel semmi baj, ezek pártkatonák. Az a baj hogy nem tudják megfelelő szakértőkkel körülvenni magukat, mert ezek kikoptak/kiöregedtek/elmentek. Van abban valami szép, amikor az állami vasúttársaság vezetése szolgálati autót kap soförrel, és ingyenes utazásra jogosító családi jegyet.
Eladott Ország
Minek nekünk ilyen vonat? A sínek nem bírnák a tempót, Ganz Ábrahám hazájában. "Megértésüket és türelmüket kérjük!" Elfogyott! Lassan visszatérünk a lóvontatású járművekhez. MÁV=Magyar Álló Vasutak. A milyénket tolni is lehet, a többi erre nem képes! Imádjuk a nosztalgiát! Vármegyék, ispánok, ló nélküli huszárok, jobbágyok. A jó öreg Bizmut... amilyen állapotban van az ország, pont megfelelő ez a vasúti színvonal is. A sínek, váltók, felsővezetékek ki sem bírnának egy komolyabb, modern szerelvényt. A Railjet is csak döcög Hegyeshalomig a jó minőségű síneken, bezzeg az osztrák oldalon. A holdról is látszik a fejlődés. Döbbenet! Mozdonyok nálunk és Európában...
scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/375017828_705203388308790_6328198223172795530_n.jpg?_nc_cat=109&ccb=1-7&_nc_sid=49d041&_nc_ohc=pyM3UnR9DmcAX9URt0W&_nc_ht=scontent-vie1-1.xx&oh=00_AfBXDK0VWAILzbfssSeIHnTzJf2j-hLYqRlBieDcwt-XTQ&oe=651D65BC
Eladott Ország
Helyreállt a közlekedés Budapest- Bécs vasútvonalon. Indul a Mária Terézia expressz! Amióta Lázár et. kézbe vette a közlekedést, úgy állt neki mint a HMVH tram train építésének, amit 72 milliárd elköltése után, lassabb lett, mint volt. Ez van, ha egy jogász akar közlekedési területen okoskodni. Inkább menne vissza valakinek a táskahordozójának, az ország jobban járna.
twitter.com/janos_hary/status/1707778429767020762/photo/1
Tesék már mondani merre találom azt a magyar népet, amelynek van tartása, rendelkezik helyzetfelismerő képeséggel, képes gondolkodni. Ilyen nincs, de a hátrafelé nyilazósok megint visszatértek!
twitter.com/csorike1520/status/1707678039142732154/photo/1
kereső
@Eladott Ország: Amióta lázár et átvette a MÁV felügyeletét, a hozzáértő szakemberek 90%-a távozott a cégtől. (mérnökök, vasúti tervezők...etc. )
Eladott Ország
@kereső: ma, 09:55 ♦ Nem csodálom, Lázárjankó még Dr. Rapcsák András polgármester táskahordozójának is hülye volt! Minden út Bécsbe veszett...
twitter.com/janos_hary/status/1708157619477582206/photo/1
Eladott Ország
Nem kell már Bécsig a vonat, mert Bécs megszűnt, elbontották az emberevő migráns hordák, ahogy Németország is kihalt éhen és fagyhalállal, a svédeket meg kiirtották az afrikaiak. Onnan csak lóháton mehet tovább. Ad.1. Ez egy tradicionális magyar utazási mód. Ad.2. Lovakat Lázár biztosítja, az eddigi sikeres ménes-gazdaságból. Ad.3. Lázár addig tanulmányozza a jogi környezetet, mitől megy a vonat fejezetét. Sikert sikerre halmoz ez az ember aki annyit is ér. Orbán: Itt aludtam Lázár Jánosnál... Innen még a végét sem látni.
twitter.com/i/status/1707857072937709857

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.