Vajon érzik benne az iróniát azok, akik kitalálták?
MTI/Balogh Zoltán
Köztudott, hogy Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozik az MBH bank, ami most friss kampánnyal jelentkezett. Talán az sem meglepő, hogy a bank marketingért felelős ügynöksége a Whitedog Media, amelynek tulajdonosa és vezetője nem más, mint Mészáros felesége, Várkonyi Andi. A Whitedog tehát összeállította az MBH kampányát, és úgy döntöttek, hogy a következő legyen a szlogenje:
Minden pénznek megvan a maga útja a gyarapodáshoz.
A 444.hu rámutat, hogy a mondat nyelvezete kicsit fordítógépes/mesterséges intelligenciás, de a mondat igazságtartalmával nehéz lenne vitatkozni. A lap emlékeztet: a Whitedog pénzének is megvolt az útja a maga gyarapodásához, a 2020. szeptemberében alapított cég 2021-ben már 388 milliós nyereséget könyvelhetett el 2 milliárd feletti forgalom mellett, így a cég 3/4-ét birtokló Várkonyi 295 milliós osztalékot tudott kivenni belőle. 2022-ben folytatódott a gyarapodás, a cég forgalma egyetlen év alatt megduplázódott, az adózott eredménye pedig ennél is nagyobb arányban növekedett, 850 millió forintra.
csak ennyi
barátilag
J.L.