Vajon érzik benne az iróniát azok, akik kitalálták? 

Pofátlan szlogennel népszerűsítik Mészáros Lőrinc bankjátMTI/Balogh Zoltán

Köztudott, hogy Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozik az MBH bank, ami most friss kampánnyal jelentkezett. Talán az sem meglepő, hogy a bank marketingért felelős ügynöksége a Whitedog Media, amelynek tulajdonosa és vezetője nem más, mint Mészáros felesége, Várkonyi Andi. A Whitedog tehát összeállította az MBH kampányát, és úgy döntöttek, hogy a következő legyen a szlogenje:

Minden pénznek megvan a maga útja a gyarapodáshoz.

A 444.hu rámutat, hogy a mondat nyelvezete kicsit fordítógépes/mesterséges intelligenciás, de a mondat igazságtartalmával nehéz lenne vitatkozni. A lap emlékeztet: a Whitedog pénzének is megvolt az útja a maga gyarapodásához, a 2020. szeptemberében alapított cég 2021-ben már 388 milliós nyereséget könyvelhetett el 2 milliárd feletti forgalom mellett, így a cég 3/4-ét birtokló Várkonyi 295 milliós osztalékot tudott kivenni belőle. 2022-ben folytatódott a gyarapodás, a cég forgalma egyetlen év alatt megduplázódott, az adózott eredménye pedig ennél is nagyobb arányban növekedett, 850 millió forintra.

Forrás: 444.hu

4 hozzászólásarrow_drop_down_circle

izéke
Minden pénz lölőhöz vezet... vagy a közpénzek felcsútra mentek ( a harangok Rómába mentek )
Ezodabasz
Ez már nagyon durva! Ők osztják majd a pénzt(egymás közt), hakapeszik: forbes.hu/uzlet/meszaros-tiborcz-mbh-granit-eu-penz/
balos
Hát két ritka kurva a képen,de a madamjuk így szereti őket!
jáger laszló
A legjobb banknak is kell a cégér!!!
csak ennyi
barátilag
J.L.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.