A beérett brand magától is termeli, növeli a bevételt és a hűséges vásárlók számát. Nagy bajtól menekülhetünk meg, ha azonnal észrevesszük, hogy romlik a márkánk reputációja. Rögtön változtassunk a márkastratégián, de az alapértékekhez, üzenetekhez ne nyúljunk! (x)

A PP Konferenciaközpont – BKIK „Brandépítés – 2024

"Vigyázzunk a márka hírnevére!” című konferenciájának előadóitól megtudhatjuk, hogy milyen változások várhatók a következő évben, mik a nyerő stratégiák és eszköztárak a brandépítésben.

Brandépítés – 2024. Vigyázzunk a márka hírnevére!

Hogyan kell brandet, márkát építeni 2024-ben?

Egy biztos! Másként, mint eddig! Hol erősítsünk, mikor legyünk óvatosabbak, milyen új eszközöket, újdonságokat, technológiavezérelt segítségeket vegyünk igénybe a sikeres brandépítéshez?

A szakma legjobbjai várják a konferencián, hogy elmondják, milyen változások várhatók a következő évben, mik a nyerő stratégiák, eszköztárak a brandépítésben.

A PP Konferenciaközpont – BKIK „Brandépítés – 2024. Vigyázzunk a márka hírnevére!” című hibrid konferenciáján december 7-én várjuk azokat a vállalatokat, akiket érzékenyen érint márkájuk, brandjük csökkenő hírneve.

Lehet jönni személyesen a helyszínre és lehet másnaptól 10 napig videón nézni az eseményt!

Earlybird utolsó napja: november 23.

Részletes program és regisztráció:

https://ppkonferencia.hu/ konferenciakozpont/ brandepites-2024-2/

Partner tartalom (x)

Forrás: PPKonferencia.hu

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.