Meghibásodott a biztosítóberendezés Vác és Göd között, emiatt a Budapest-Vác-Szob vonalon 20-40 perccel hosszabb lehet a vonatok menetideje – tájékoztatta a Mávinform vasárnap délután az MTI-t.

Napi MÁV: két vonat el sem indult, 20-40 perces késések egy Budapestet érintő vonalon
Fotó: MTI/Máthé Zoltán

A közlemény szerint a műszaki hiba miatt délután két vonat kimaradt a menetrendből.

A berendezés helyreállításig az S70 Budapest-Vác közötti személyvonatok csak Gödig, illetve onnan közlekednek a főváros felé. A Z70-es vonatok megállnak a Göd és Vác közötti megállókban.

Göd-Vác és Vác-Göd viszonylaton a 300-as számú Volánbuszokon elfogadják a vasúti menetjegyeket, bérleteket és utazási igazolványokat – jelezte a Mávinform.

Forrás: MTI

8 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Horizont
Az összes felelős vezető alól kikapnám a luxusautóját meg a sofőrjét is aztán felbasznám egy vonatra őket és csak azzal járhatnának. Mert így???
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Horizont
Az összes felelős vezető alól kikapnám a luxusautóját meg a sofőrjét is aztán felbasznám egy vonatra őket és csak azzal járhatnának. Mert így???
Eladott Ország
A MÁV bejelentette, aki vonattal utazik az ünnepek alatt, vigye magával a húsvéti ajándékokat is.
scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/412431244_647706997518500_6361596504028735782_n.jpg?_nc_cat=110&ccb=1-7&_nc_sid=dd5e9f&_nc_ohc=rLW5mZ8dEV4AX87XrIh&_nc_ht=scontent-vie1-1.xx&oh=00_AfDEJ3FPr3PvdFISgZDbFLwsQfqpk6mTnd_8oQGvNFWu0g&oe=65C59C0C
Amikor megtudták, hogy Nyiregyházáról Pécsre több mint hét órát kell vonattal utazniuk, a japán turisták azt hitték, hogy Magyarország nagyob mint Kína.
twitter.com/xmedardc/status/1704118378116399269/photo/1
Eladott Ország
@vacsi: ma, 17:40 ♣ Élmény lesz egy olyan menedzsmenttel dolgozni, aki vonaton gyerekkorában ült utoljára. Tök mindegy, inkább úgy kellett volna kirúgni a MÁV vezetését, hogy nem raknak oda senkit. Mégis mit tesznek hozzá a vasút működéséhez ezek az emberek, akiknek ez csak valami többedik pozíciójuk lesz milliós fizetéssel, és semmihez nem értenek? Nyilvánvalóan semmi szerepük, csak zsíros állami kifizetőhelyek ezek a pozíciók. Olyan qrva jó hogy ezek a Parragh féléknek az ötezer forint kamarai tagdíj beszedésén kívül ennyi energiájuk van. Az átlag embernek, a saját munkája után, elbaszott fizetésért, saját magára és családjára nem jut idő, ezek meg elnökösködnek, tagok lesznek mindenhol. Biztos hatalmas értékteremtés folyik mindegyik beosztásban. Azért diploma nélkül is milyen komoly pozíciókat lehet betölteni ebben az országban (Németh Lászlóné). Kíváncsi vagyok Tóth Gabi mikor lesz államtitkár? Adjon isten csőcselék! Vármegye bérleteket kérném szemrevételezés céljából.
uploads.disquscdn.com/images/94dd17314c2ee25b184e62c2456d5bbdd425b9a0fb7afdf0e925fe5c20e24c99.jpg?w=800&h=960
-Hova lett a MÁV vezetése? - „Lepsény(i)nél még megvót!”
youtu.be/pmOH6hV1ySw
Eladott Ország
Bezzeg a ruszkik azt is elnézték volna ha a vonat 2 keréken menne, abból is az egyik defektes. Legközelebb inkább ne indítson a MÁV vonatot a balkánon kívülre. A nem létező Németországban nem népszerű divat a szaros wc, a penészes ablakszél és a 60 fok meleg a kánikulában, ráadásul drága jegyárral és 20 km/h-val. Hogy rinyálnak a jó szándék hiánya miatt, miközben a mostani magyar külpolitika erre konkrétan képtelen, például Ukrajna vagy Svédország esetében, egyszer sem tettünk semmilyen gesztust, viszont a hópihékre jellemző folyamatos megsértődés meg másokra mutogatás az csúcsra van járatva. Még hogy a jószándék hiánya, pedig csak azt tartotta egybe a vagonokat, meg a festék. A pökhendi qrvanyádat, jószándékkal! Ez a különbség a német és a kelet európai mentalitás között. Ott nincs olyan, hogy jó van az úgy. Jancsika jobb helyeken legfeljebb vonatkerék-kopogtató lehetne, vagy fújtató, mármint a kalapács a hosszú nyél végén. Lölő, Kakadu, Tállai meg legfeljebb sarus. Te Jancsi, mért nem küldted a csirkefejű futsal-Petit, múltkor is megoldotta hogy odaérjenek a meccsre a felfegyverkezett drogosok. Nem volt jó a klíma, de az ablak kitörése kompenzálta hibát.
Eladott Ország
Minek nekünk ilyen vonat? A sínek nem bírnák a tempót. Ganz Ábrahám hazájában. "Megértésüket és türelmüket kérjük!" Elfogyott! Lassan visszatérünk a lóvontatású járművekhez. MÁV=Magyar Álló Vasutak A milyénket tolni is lehet, a többi erre nemkèpes! Imádjuk a nosztalgiát! Vármegyék, ispánok, ló nélküli huszárok, jobbágyok. A jó öreg Bizmut... amilyen állapotban van az ország, pont megfelelő ez a vasúti színvonal is. A sínek, váltók, felsővezetékek ki sem bírnának egy komolyabb, modern szerelvényt. A Railjet is csak döcög Hegyeshalomig a jó minőségű síneken, bezzeg az osztrák oldalon. A holdról is látszik a fejlődés. Döbbenet!
scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/375017828_705203388308790_6328198223172795530_n.jpg?_nc_cat=109&ccb=1-7&_nc_sid=3635dc&_nc_ohc=qh3FtnN_CYkAX8KwCnf&_nc_ht=scontent-vie1-1.xx&oh=00_AfDDmf3uatzgZccphP0FTd0E5LIyddoOBN9t2JblG1utbw&oe=65C57CFC
Mi ezzel is tudunk menni előre meg hátra is
balos
mA áLL vONAT!A máv olyan szintre jutott,hogy a tanító néni kisbetűvel írta fel a táblára a nevét

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.