Áttekintették a beruházás részleteit.

Forrás: Index
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

4 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Eladott Ország
"Olcsó munkaerő és az alacsony vámok csábítóak lehetnek a kínai elektromosautó-gyártónak." Tehát nem a tudás és a hozzá adott érték kell, hanem a rabszolgamunka és a vám kijátszása. Az alacsony vám is csak addig lesz igaz amíg az unió tagjai vagyunk. Már odajutottunk, hogy kínának is olcsónak számít a munkaerőnk s vonzónak a mocskos munkaügyi (pártállam által diktált) törvényeink! Az EU a jövőben is bármikor bármilyen szankciókat kivethet a BYD-re , de Magyarországra is és minden abba az irányba mutat, hogy meg is fogja tenni. Arról nem is beszélve hogy nem vennék rá mérget , hogy pld 4 év múlva is meglesz a BYD-nek a mostani tempóelőnye más gyártókkal szemben. Nem értem. Olcsó magyar munkaerő? Az hogy lehet, amikor úgy emelkednek a bérek, mint semmi más? A KSH-nál emelkednek forintban, papíron, hogy „az ott élő emberek is érezhessék annak pozitív hatásait.” Vakulj paraszt!
Béla333
Most beszélik meg, hogy mi a fene legyen, ha az Unió a kínai állam tiltott finanszírozása miatt nem engedi a gyártott autókat az Uniós piacra...???!!!
Kicsit talán elkéstek a gondolkodással, már betonoznak...!!!
De a maffia már csak ilyen..!
Eladott Ország
@Béla333: Én megfejtettem, hogy mit jelent a BYD az európai, és persze a magyar járműiparnak is: Bring Your own Death. Hozd el a saját halálodat. "Nem erős bástya, hanem téglák vagyunk az EU várfalában."A kínaiak tudják, hogy kicsiben is lehet indulni. Berakják a lábukat az ajtónyílásba, és hiába kicsi az a nyílás, azt az ajtót már be nem csukod. Lesz itt még sírás 10 év múlva. Ha 5-6 millióért lehet majd kapni az 5-7 személyes, jól felszerelt BYD-eket, akkor lehet jelentős piaca Magyarországon ennek a cégnek, egyébként csak nyugaton. Nagy kérdés, hogy az EU mit fog lépni a piacainak megvédése érdekében egy nagy tömegben előállított kínai gyártmány esetén. Az EU szigorításra készül, olyannyira, hogy akár még az ide telepített akkumulátorgyárakkal is megszívhatja Kína, és vele együtt Orbán.
csak úgy....
most zsírozza le a dagi,hogy mennyit jattolnak majd neki a kínaiak ha beindult a buli!
mert neki nem magyarország az elsö, az csak valahol a sor végén kullog...

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.