A nőnapra időzített kampány nyitóeseménye a Charity Fashion Market exkluzív jótékonysági ruhavásár volt. Az esemény bevételével a Menedzserszövetség az UNICEF Magyarország munkáját támogatta.
A Menedzserszövetség, a Remind Bookazine és a Zenon Clinic bemutatja: Női Vezetők a Társadalomért! Együtt. Működünk!
A Menedzserszövetség nőnapi kampánya
A Menedzserszövetség immár negyedik alkalommal hirdeti meg a Női Vezetők a Társadalomért! Együtt.Működünk! – kampányát, mely egyedi koncepcióval és célkitűzéssel rendelkezik. Az eseménysorozat fő célja a Menedzserszövetség női vezető tagjainak bemutatása, valamint példaértékű munkájukra való felhívás.
A kampányban 40 meghatározó női vezető vállal szerepet, támogatva nyolc kiemelt társadalmi témát. A kampány főszereplői olyan szakemberek, akik példamutató sikereikkel pozitív irányt mutatnak. Az idei kampány különlegessége, hogy minden témához egy-egy releváns alapítvány női munkatársa vagy vezetője is csatlakozik, akik számára a Menedzserszövetség a láthatóság mellett ösztöndíjas részvételi lehetőséget is biztosít nagysikerű Mentor Programjában.
Női Vezetők a Társadalomért! kampány 8 kiemelt társadalmi témája:
Art Meets Business – a BÁV Zrt. támogatásával
Digitális gyermekvédelem – a Magyar Telekom támogatásával
Egészséges jövő – a Pálfalvi Centrum támogatásával
Felelős kommunikáció – a Szerencsejáték Zrt. támogatásával
Fenntartható fejlődés – a Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. támogatásával
Jövő menedzsereinek pártfogása – a MET Csoport támogatásával
Sokszínű vállalati kultúra – az MBH Bank támogatásával
Társadalmi hasznosság – a Provident Pénzügyi Zrt. támogatásával
Buday-Kollárik Tímea – a Menedzserek Országos Szövetségének ügyvezető igazgatója és a kampány életre hívója így fogalmazott:
“Számomra, a Menedzserszövetség ügyvezetőjeként és magánemberként is kiemelten fontos a társadalmi felelősségvállalás. Immáron, negyedik alkalommal megvalósított nőnapi kampányunk már nem csak arról szól, hogy felhívjuk a figyelmet a női vezetők fontos szerepére, ennél sokkal több üzenetet hordoz. Női vezetőinkkel és a kampány támogatóival összefogva 8 fontos és igazán aktuális társadalmi témát mutatunk be és azon keresztül 8 civil szervezetet támogatunk. Hiszünk benne, hogy közösen többet tehetünk! Együtt. Működünk!”
A nőnapra időzített kampány nyitóeseménye a Charity Fashion Market exkluzív jótékonysági ruhavásár volt. Az esemény bevételével a Menedzserszövetség az UNICEF Magyarország munkáját támogatta.
Ez az a Svájcban bejegyzett cég amit Orbánék beékeltek a gázbeszerzési hálózatba. Könnyen lenyúlható sok milliárd a jutalmuk.
MBH Bank
Mészáros Lőrinc strómané. Gondolom többet nem is kell róla írni.
Szerencse Játék Zrt.
Itt az a fideszes Zsiga Marcel ossza a haveroknak a jótékonysági pénzt aki szerint 47 ezer forintból meg lehet élni.
Ennyit fejből írtam. Gyanítom a többi támogató is a NER-hez köthető be. Ennek fényében gyanítom a kedves menedzser hölgyek is érdekes kapcsolatokkal bírhatnak a NER-el.