Változatlanul a csokinyúl és a csokitojás a húsvéti édességpiac slágertermékei, a forgalom pedig várhatóan a korábbi évek szintjén alakul - közölte a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) és a Magyar Édességgyártók Szövetsége hétfőn az MTI-vel.

A Kamara és a Szövetség közös piaci áttekintése szerint 2024-ben is széles választékban találhatnak húsvéti édességeket kereső vásárlók. Kiemelték, hogy az elmúlt néhány évben – kivéve a 2020-as koronavírus-járvány kezdetét – stabil volt az ünnepi édességforgalom, így optimistán tekintenek az idei szezonra is, és bíznak a magyarországi gyártók kedvező eredményeiben.

Az idén is slágertermék lesz a csokinyúl?

Illusztráció: 123rf.com

Felhívták a figyelmet arra, hogy a növekvő árak ellenére általánosságban kevesebb édességet vásárolnak a magyarok, de remélik, hogy ez a tendencia nem érinti a húsvéti vásárlásokat, és a múlt években megszokott forgalom várható.

A gyártók várakozásai szerint az ár-érték arány az idén minden eddiginél jobban befolyásolja majd a keresletet. Remélhetőleg a vásárlók továbbra is a minőségre szavaznak, így a kakaómasszából készült termékek helyett a valódi csokoládét választják a legtöbben

- olvasható a kamara és a szövetség közös közleményében.

Forrás: MTI

2 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Sakk Matt
Nem, csoki mikulás lesz a sláger..meg szilveszteri trombita!
IDIÓTÁK!
Csizmás Kond
...sőt ha csokis nyulszart árulnának azt is vennék...mert a pirostojás az már ugye nem sorozatgyártható így ki kell ábrándítani abból a gyerekeket.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.