Ez a kérdés foglalkoztatja minden vállalkozás vezetőjét, mióta csak cégek vannak. Ám ahhoz, hogy erre a kérdésre választ kapjunk, egy előző kérdést kell megválaszolni. Vajon a régi ügyfelek elégedettek cégünk szolgáltatásaival? A meglévő ügyfélkör jelentheti azt a tartalékot, amelyre alapozva lehetséges egy biztonságos fejlődés. Amelyek vállalkozás elégedett ügyfeleket tud felvonultatni, olyan szolgáltatásokat és olyan formában kínál, amire vevők lesznek az új érdeklődők is. Az ügyfél - elégedettségi mérések a szolgáltató és a "felhasználó" igényeit hangolják össze.
Forrás:
alphaquality.hu
Feltöltő: gyulamolnar
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás