Leginkább agyalogosok és a kerékpárosok védelmében változik a KRESZ több pontja ősszel.
Forrás:
w3.beol.hu
Feltöltő: gondolkodo
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
31 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Már az idegesít, amikor zöld lámpánál nem indul egyszerre a sor, amikor 10 autó rendesen átférne, de csak 2-3 fér át, mert 1-2 álmatag barom akkor ébred ha megtolják hátulról, utána kezdi keresgélni a sebességet s mire elindulna, már pirosodik, stb... Elém piros lámpánál bringával ne álljon senki, mert ha szabadra vált én elindulok ahogyan kell és "eltaposom" őket a francba. ( a régi kressz szerint, kerékpárral, lámpás kereszteződésnél nem is lehetett áthajtani, hanem gyalogosan kellett áttolni a zebrán) Nem hobbyból autózok, haladni szeretnék ha nem is padlógázzal, de nem is padlófékkel! Azokról a kerekesekről még nem is beszéltem akik a legnagyobb csúcsban ügyeskednek az autók között, minden sávot igénybevéve és esetenként hozzá-hozzá érnek egy-egy autóhoz, majd azon nyomot hagyva gyorsan tova tekernek. Rengeteg ilyen robogós is van, ez az önkéntes halálbrigád aki az autósokat is veszélyezteti. Megérdemlik a sorsukat ha eltapossák őket, nem sajnálom, sőt! ebben látom a reményt, hogy a barmok kipusztulnak az új generáció pedig elgondolkodik azon, hogy a közlekedés nem játék és minden résztvevő egyformán felelős önmagáért és a társaiért.
Már az idegesít, amikor zöld lámpánál nem indul egyszerre a sor, amikor 10 autó rendesen átférne, de csak 2-3 fér át, mert 1-2 álmatag barom akkor ébred ha megtolják hátulról, utána kezdi keresgélni a sebességet s mire elindulna, már pirosodik, stb... Elém piros lámpánál bringával ne álljon senki, mert ha szabadra vált én elindulok ahogyan kell és "eltaposom" őket a francba. ( a régi kressz szerint, kerékpárral, lámpás kereszteződésnél nem is lehetett áthajtani, hanem gyalogosan kellett áttolni a zebrán) Nem hobbyból autózok, haladni szeretnék ha nem is padlógázzal, de nem is padlófékkel! Azokról a kerekesekről még nem is beszéltem akik a legnagyobb csúcsban ügyeskednek az autók között, minden sávot igénybevéve és esetenként hozzá-hozzá érnek egy-egy autóhoz, majd azon nyomot hagyva gyorsan tova tekernek. Rengeteg ilyen robogós is van, ez az önkéntes halálbrigád aki az autósokat is veszélyezteti. Megérdemlik a sorsukat ha eltapossák őket, nem sajnálom, sőt! ebben látom a reményt, hogy a barmok kipusztulnak az új generáció pedig elgondolkodik azon, hogy a közlekedés nem játék és minden résztvevő egyformán felelős önmagáért és a társaiért.
Már az idegesít, amikor zöld lámpánál nem indul egyszerre a sor, amikor 10 autó rendesen átférne, de csak 2-3 fér át, mert 1-2 álmatag barom akkor ébred ha megtolják hátulról, utána kezdi keresgélni a sebességet s mire elindulna, már pirosodik, stb... Elém piros lámpánál bringával ne álljon senki, mert ha szabadra vált én elindulok ahogyan kell és "eltaposom" őket a francba. ( a régi kressz szerint, kerékpárral, lámpás kereszteződésnél nem is lehetett áthajtani, hanem gyalogosan kellett áttolni a zebrán) Nem hobbyból autózok, haladni szeretnék ha nem is padlógázzal, de nem is padlófékkel! Azokról a kerekesekről még nem is beszéltem akik a legnagyobb csúcsban ügyeskednek az autók között, minden sávot igénybevéve és esetenként hozzá-hozzá érnek egy-egy autóhoz, majd azon nyomot hagyva gyorsan tova tekernek. Rengeteg ilyen robogós is van, ez az önkéntes halálbrigád aki az autósokat is veszélyezteti. Megérdemlik a sorsukat ha eltapossák őket, nem sajnálom, sőt! ebben látom a reményt, hogy a barmok kipusztulnak az új generáció pedig elgondolkodik azon, hogy a közlekedés nem játék és minden résztvevő egyformán felelős önmagáért és a társaiért.
Az arra illetékesek körülnézhetnének már a világban, mi az ami bevált! Teszem azt, Japánban, ahol a kereszteződések előtt tudomásom szerint két stopvonal van, elülsőhöz odaírva: "Itt áll meg a két kerék", a hátulsóhoz: "Itt áll meg a négy kerék". Számítva arra, hogy a motorosok mozgékonyabbak.
Jó magyar szokás szerint a KRESZ is toldozott-foltozott ahelyett, hogy hozzáértők a tákolmány helyett írnának egy újat!
Erről egy viccecske jut eszembe amikor is:
- egy szép, kora reggeli napon, két zsidó a szekéren, baktatnak Erdély lombos útjain s egyszer csak útjukat állja egy keresztben az útra dőlt hatamas fa. Leszállnak a szekérről, nézik jobbról, nézik balról, hogy lehetnen kikerűlni. Az út mentén sűrű bokros, fás szegély, nem kehet kerülni.
Kezd rájuk esteledni mikor egy másik szekér közeledik, rajta Áron, a székely paraszt.
Meglátván a kidőlt fát, leugrik a szekérről, igazít eggyet süvegén majd megragadja a fát és nagy keservek között lerángatja az útról. Szépen vissza űl a bakra majd tovább hajt.
- erre megszólal a zsidó: ja? hát így erővel könnyű!
Egyszóval a kresszt is a gyakorlati tapasztalatok alapján kellene tervezgetni, módosítani.
Egyetlen ragyogó vívmány a körforgalom, ami sok arra alkalmas helyen kiváltja a lápás irányítást és még biztonságos is. :)
Új hozzászólás