Leginkább agyalogosok és a kerékpárosok védelmében változik a KRESZ több pontja ősszel.
Forrás:
w3.beol.hu
Feltöltő: gondolkodo
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
31 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Mi lesz ebből?
Ők könnyen hoznak ilyen csalánverést, mert 30 autós konvojokkal száguldoznak; de mi lesz velünk?
Ha ez írott törvény lesz, az eddíg hülye megokosodik?
feltétlen vidd el minden szavazásra! Hadd szokja az urnát!
Aki ezt kitalálta az tiszta hülye!
Nincs még elég baleset???
(Anyósnak) Meddig marad Anyuka?
Ó nem sokáig kisfiam.
Hát már 1 kávét sem akar inni?(!)
Pedig szabály.... míg meg nem halnak! :)
--Jaj de gonosz vagy! :))
-- Én is " anyós" vagyok..... VIGYÁZZ !! :))
( ma 19.43)
" A biciklisek szerint az autósok jönnek.ellenkező irányból ."----- Hát igen ! Többnyire meg is lepődnek ! :))
Különben pedig a család egyik legfontosabb tagja az anyós! Ha jó, van kihez fordulni tanácsért, ha rossz, van kit szidni!
--Ha porh-anyós ??? :))
Úgy látom, "szépítesz"..... :)))
Nem, nem készülök politikusnak, nekem a majommal volt közös ősöm, nem a féreggel.
A férfi vidéki munkán, mikor felesége telefonál:
- Anyukám meghalt, azonnal gyere haza, mert nem tudunk dönteni: égessük vagy temessük!
Válasz:
- Még egy hétig maradnom kell, de égessétek, temessétek, biztos, ami biztos!
Mivel nem vagyok gonoszkodó, le sem írtam!
Üdv és jó éjt!
Aranyos vagy :))
Neked is jó éjszakát.
...továbbra is hülye marad, viszont ha törvényt sért, úgy már felelősségre vonható!
Már az idegesít, amikor zöld lámpánál nem indul egyszerre a sor, amikor 10 autó rendesen átférne, de csak 2-3 fér át, mert 1-2 álmatag barom akkor ébred ha megtolják hátulról, utána kezdi keresgélni a sebességet s mire elindulna, már pirosodik, stb... Elém piros lámpánál bringával ne álljon senki, mert ha szabadra vált én elindulok ahogyan kell és "eltaposom" őket a francba. ( a régi kressz szerint, kerékpárral, lámpás kereszteződésnél nem is lehetett áthajtani, hanem gyalogosan kellett áttolni a zebrán) Nem hobbyból autózok, haladni szeretnék ha nem is padlógázzal, de nem is padlófékkel! Azokról a kerekesekről még nem is beszéltem akik a legnagyobb csúcsban ügyeskednek az autók között, minden sávot igénybevéve és esetenként hozzá-hozzá érnek egy-egy autóhoz, majd azon nyomot hagyva gyorsan tova tekernek. Rengeteg ilyen robogós is van, ez az önkéntes halálbrigád aki az autósokat is veszélyezteti. Megérdemlik a sorsukat ha eltapossák őket, nem sajnálom, sőt! ebben látom a reményt, hogy a barmok kipusztulnak az új generáció pedig elgondolkodik azon, hogy a közlekedés nem játék és minden résztvevő egyformán felelős önmagáért és a társaiért.
Már az idegesít, amikor zöld lámpánál nem indul egyszerre a sor, amikor 10 autó rendesen átférne, de csak 2-3 fér át, mert 1-2 álmatag barom akkor ébred ha megtolják hátulról, utána kezdi keresgélni a sebességet s mire elindulna, már pirosodik, stb... Elém piros lámpánál bringával ne álljon senki, mert ha szabadra vált én elindulok ahogyan kell és "eltaposom" őket a francba. ( a régi kressz szerint, kerékpárral, lámpás kereszteződésnél nem is lehetett áthajtani, hanem gyalogosan kellett áttolni a zebrán) Nem hobbyból autózok, haladni szeretnék ha nem is padlógázzal, de nem is padlófékkel! Azokról a kerekesekről még nem is beszéltem akik a legnagyobb csúcsban ügyeskednek az autók között, minden sávot igénybevéve és esetenként hozzá-hozzá érnek egy-egy autóhoz, majd azon nyomot hagyva gyorsan tova tekernek. Rengeteg ilyen robogós is van, ez az önkéntes halálbrigád aki az autósokat is veszélyezteti. Megérdemlik a sorsukat ha eltapossák őket, nem sajnálom, sőt! ebben látom a reményt, hogy a barmok kipusztulnak az új generáció pedig elgondolkodik azon, hogy a közlekedés nem játék és minden résztvevő egyformán felelős önmagáért és a társaiért.
Már az idegesít, amikor zöld lámpánál nem indul egyszerre a sor, amikor 10 autó rendesen átférne, de csak 2-3 fér át, mert 1-2 álmatag barom akkor ébred ha megtolják hátulról, utána kezdi keresgélni a sebességet s mire elindulna, már pirosodik, stb... Elém piros lámpánál bringával ne álljon senki, mert ha szabadra vált én elindulok ahogyan kell és "eltaposom" őket a francba. ( a régi kressz szerint, kerékpárral, lámpás kereszteződésnél nem is lehetett áthajtani, hanem gyalogosan kellett áttolni a zebrán) Nem hobbyból autózok, haladni szeretnék ha nem is padlógázzal, de nem is padlófékkel! Azokról a kerekesekről még nem is beszéltem akik a legnagyobb csúcsban ügyeskednek az autók között, minden sávot igénybevéve és esetenként hozzá-hozzá érnek egy-egy autóhoz, majd azon nyomot hagyva gyorsan tova tekernek. Rengeteg ilyen robogós is van, ez az önkéntes halálbrigád aki az autósokat is veszélyezteti. Megérdemlik a sorsukat ha eltapossák őket, nem sajnálom, sőt! ebben látom a reményt, hogy a barmok kipusztulnak az új generáció pedig elgondolkodik azon, hogy a közlekedés nem játék és minden résztvevő egyformán felelős önmagáért és a társaiért.
Az arra illetékesek körülnézhetnének már a világban, mi az ami bevált! Teszem azt, Japánban, ahol a kereszteződések előtt tudomásom szerint két stopvonal van, elülsőhöz odaírva: "Itt áll meg a két kerék", a hátulsóhoz: "Itt áll meg a négy kerék". Számítva arra, hogy a motorosok mozgékonyabbak.
Jó magyar szokás szerint a KRESZ is toldozott-foltozott ahelyett, hogy hozzáértők a tákolmány helyett írnának egy újat!
Erről egy viccecske jut eszembe amikor is:
- egy szép, kora reggeli napon, két zsidó a szekéren, baktatnak Erdély lombos útjain s egyszer csak útjukat állja egy keresztben az útra dőlt hatamas fa. Leszállnak a szekérről, nézik jobbról, nézik balról, hogy lehetnen kikerűlni. Az út mentén sűrű bokros, fás szegély, nem kehet kerülni.
Kezd rájuk esteledni mikor egy másik szekér közeledik, rajta Áron, a székely paraszt.
Meglátván a kidőlt fát, leugrik a szekérről, igazít eggyet süvegén majd megragadja a fát és nagy keservek között lerángatja az útról. Szépen vissza űl a bakra majd tovább hajt.
- erre megszólal a zsidó: ja? hát így erővel könnyű!
Egyszóval a kresszt is a gyakorlati tapasztalatok alapján kellene tervezgetni, módosítani.
Egyetlen ragyogó vívmány a körforgalom, ami sok arra alkalmas helyen kiváltja a lápás irányítást és még biztonságos is. :)
Új hozzászólás