Leginkább agyalogosok és a kerékpárosok védelmében változik a KRESZ több pontja ősszel.

Forrás: w3.beol.hu
Feltöltő: gondolkodo
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

31 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
farbe
Eddig az álrendőrök állítottak meg, most már boldog-boldogtalan!
Mi lesz ebből?
Ők könnyen hoznak ilyen csalánverést, mert 30 autós konvojokkal száguldoznak; de mi lesz velünk?
gondolkodo
Viszont nem értem, miért kell törvényesíteni az olyan alapvető dolgot: a gyalogos ne lépjen váratlanul, közvetlenül a közeledő jármű elé!
Ha ez írott törvény lesz, az eddíg hülye megokosodik?
farbe
@gondolkodo: Eleve hülyék a trv-k, rendeletek. Mit is jelent az, hogy váratlanul?
gondolkodo
@farbe: Szerintem azt, hogy a gyalogos nem várta el magától, hogy át akar menni a túloldalra (a hülyéje, hiszen akkor is "ezen az oldalon" van!), de jön az autó, sőt már közel van és akkor a "hang" kényszeríti mégiscsak az átkelést!
farbe
@gondolkodo: Az anyósom szokott váratlanul: nem lelépni, hanem betoppanni!
gondolkodo
@farbe: Nem sértés, de morbiditás:
feltétlen vidd el minden szavazásra! Hadd szokja az urnát!
Diamont Frost
Eddig "csak " az egyirányú utcában jöhetett szembe a biciklis, ezentúl, már ki is előzhet......!!!:((
Aki ezt kitalálta az tiszta hülye!
Nincs még elég baleset???
farbe
@Renrol: Nem is tudtam, hogy az szabályos!
gondolkodo
@Renrol: Nézőpont kérdése az egész. A biciklisek szerint az autósok jönnek ellenkező irányból!
menasagh
Ismét valami rokon írt egy tanulmányt sok millió forintért és most alkalmazni kell.....mert amúgy fölösleges az egész.
Vera1944
Farbe
(Anyósnak) Meddig marad Anyuka?
Ó nem sokáig kisfiam.
Hát már 1 kávét sem akar inni?(!)
Diamont Frost
@farbe
Pedig szabály.... míg meg nem halnak! :)
farbe
@Renrol: Elhiszem Neked. Csak nem értem! Nem is kell nekem mindent érteni. :(
Diamont Frost
@gondolkodó ( ma 18.37)
--Jaj de gonosz vagy! :))
-- Én is " anyós" vagyok..... VIGYÁZZ !! :))

( ma 19.43)
" A biciklisek szerint az autósok jönnek.ellenkező irányból ."----- Hát igen ! Többnyire meg is lepődnek ! :))
farbe
@Renrol: Tudod akkor, hogy mikor jó az anyós?!
gondolkodo
@Renrol: Nem gonosz, mint írtam volt: enyhén morbid.
Különben pedig a család egyik legfontosabb tagja az anyós! Ha jó, van kihez fordulni tanácsért, ha rossz, van kit szidni!
Diamont Frost
@gondolkodó
Úgy látom, "szépítesz"..... :)))
gondolkodo
@Renrol: Nem szépítek, csak tanulom a populizmust. Úgy magyarázni, hogy mindenki azt hihesse, neki van igaza!
Nem, nem készülök politikusnak, nekem a majommal volt közös ősöm, nem a féreggel.
gondolkodo
@Renrol: Ha gonosz akarnék lenni, ezt írnám:
A férfi vidéki munkán, mikor felesége telefonál:
- Anyukám meghalt, azonnal gyere haza, mert nem tudunk dönteni: égessük vagy temessük!
Válasz:
- Még egy hétig maradnom kell, de égessétek, temessétek, biztos, ami biztos!

Mivel nem vagyok gonoszkodó, le sem írtam!
Üdv és jó éjt!
Diamont Frost
@gondolkodó
Aranyos vagy :))
Neked is jó éjszakát.
szabosa
@gondolkodo: "Ha ez írott törvény lesz, az eddig hülye megokosodik?" :))

...továbbra is hülye marad, viszont ha törvényt sért, úgy már felelősségre vonható!
szabosa
... így elolvasva a cikket, .....hááát? eddig is voltak alapvető szabályok ami vonatkozott minden közúti forgalomban résztvevőre. Magam is autózok, motorozok és kerékpározok. Nem érdekel a kressz módosított baromságai, én maradok az alapelveknél. Én mint autós ember nem fogok a legnagyobb forgalomban az autók között cikázni, nálam marad a jobbra tarts kerékpárnál, kismotornál egyaránt, a járdától 1m-en belül, és kerékpár út hiányában a BUSZ sáv, természetesen a buszt nem feltartva.
Már az idegesít, amikor zöld lámpánál nem indul egyszerre a sor, amikor 10 autó rendesen átférne, de csak 2-3 fér át, mert 1-2 álmatag barom akkor ébred ha megtolják hátulról, utána kezdi keresgélni a sebességet s mire elindulna, már pirosodik, stb... Elém piros lámpánál bringával ne álljon senki, mert ha szabadra vált én elindulok ahogyan kell és "eltaposom" őket a francba. ( a régi kressz szerint, kerékpárral, lámpás kereszteződésnél nem is lehetett áthajtani, hanem gyalogosan kellett áttolni a zebrán) Nem hobbyból autózok, haladni szeretnék ha nem is padlógázzal, de nem is padlófékkel! Azokról a kerekesekről még nem is beszéltem akik a legnagyobb csúcsban ügyeskednek az autók között, minden sávot igénybevéve és esetenként hozzá-hozzá érnek egy-egy autóhoz, majd azon nyomot hagyva gyorsan tova tekernek. Rengeteg ilyen robogós is van, ez az önkéntes halálbrigád aki az autósokat is veszélyezteti. Megérdemlik a sorsukat ha eltapossák őket, nem sajnálom, sőt! ebben látom a reményt, hogy a barmok kipusztulnak az új generáció pedig elgondolkodik azon, hogy a közlekedés nem játék és minden résztvevő egyformán felelős önmagáért és a társaiért.
szabosa
... így elolvasva a cikket, .....hááát? eddig is voltak alapvető szabályok ami vonatkozott minden közúti forgalomban résztvevőre. Magam is autózok, motorozok és kerékpározok. Nem érdekel a kressz módosított baromságai, én maradok az alapelveknél. Én mint autós ember nem fogok a legnagyobb forgalomban az autók között cikázni, nálam marad a jobbra tarts kerékpárnál, kismotornál egyaránt, a járdától 1m-en belül, és kerékpár út hiányában a BUSZ sáv, természetesen a buszt nem feltartva.
Már az idegesít, amikor zöld lámpánál nem indul egyszerre a sor, amikor 10 autó rendesen átférne, de csak 2-3 fér át, mert 1-2 álmatag barom akkor ébred ha megtolják hátulról, utána kezdi keresgélni a sebességet s mire elindulna, már pirosodik, stb... Elém piros lámpánál bringával ne álljon senki, mert ha szabadra vált én elindulok ahogyan kell és "eltaposom" őket a francba. ( a régi kressz szerint, kerékpárral, lámpás kereszteződésnél nem is lehetett áthajtani, hanem gyalogosan kellett áttolni a zebrán) Nem hobbyból autózok, haladni szeretnék ha nem is padlógázzal, de nem is padlófékkel! Azokról a kerekesekről még nem is beszéltem akik a legnagyobb csúcsban ügyeskednek az autók között, minden sávot igénybevéve és esetenként hozzá-hozzá érnek egy-egy autóhoz, majd azon nyomot hagyva gyorsan tova tekernek. Rengeteg ilyen robogós is van, ez az önkéntes halálbrigád aki az autósokat is veszélyezteti. Megérdemlik a sorsukat ha eltapossák őket, nem sajnálom, sőt! ebben látom a reményt, hogy a barmok kipusztulnak az új generáció pedig elgondolkodik azon, hogy a közlekedés nem játék és minden résztvevő egyformán felelős önmagáért és a társaiért.
szabosa
... így elolvasva a cikket, .....hááát? eddig is voltak alapvető szabályok ami vonatkozott minden közúti forgalomban résztvevőre. Magam is autózok, motorozok és kerékpározok. Nem érdekel a kressz módosított baromságai, én maradok az alapelveknél. Én mint autós ember nem fogok a legnagyobb forgalomban az autók között cikázni, nálam marad a jobbra tarts kerékpárnál, kismotornál egyaránt, a járdától 1m-en belül, és kerékpár út hiányában a BUSZ sáv, természetesen a buszt nem feltartva.
Már az idegesít, amikor zöld lámpánál nem indul egyszerre a sor, amikor 10 autó rendesen átférne, de csak 2-3 fér át, mert 1-2 álmatag barom akkor ébred ha megtolják hátulról, utána kezdi keresgélni a sebességet s mire elindulna, már pirosodik, stb... Elém piros lámpánál bringával ne álljon senki, mert ha szabadra vált én elindulok ahogyan kell és "eltaposom" őket a francba. ( a régi kressz szerint, kerékpárral, lámpás kereszteződésnél nem is lehetett áthajtani, hanem gyalogosan kellett áttolni a zebrán) Nem hobbyból autózok, haladni szeretnék ha nem is padlógázzal, de nem is padlófékkel! Azokról a kerekesekről még nem is beszéltem akik a legnagyobb csúcsban ügyeskednek az autók között, minden sávot igénybevéve és esetenként hozzá-hozzá érnek egy-egy autóhoz, majd azon nyomot hagyva gyorsan tova tekernek. Rengeteg ilyen robogós is van, ez az önkéntes halálbrigád aki az autósokat is veszélyezteti. Megérdemlik a sorsukat ha eltapossák őket, nem sajnálom, sőt! ebben látom a reményt, hogy a barmok kipusztulnak az új generáció pedig elgondolkodik azon, hogy a közlekedés nem játék és minden résztvevő egyformán felelős önmagáért és a társaiért.
szabosa
bassszus.... :(((( vodafon vitamaxos netem van és mert nem olcsó megszakítom a kapcsolatot ha nem használom. Valahányszor újra indítottam és frissítettem az oldalt, ezt tette :((( mindenkitől elnézést kérek, nagyon bosszant engem is! :((((
gondolkodo
@szabosa: Megfigyelve a piros lámpa váltásánál arra lehet rájönni, az elöl álló közül egyre többen kivárnak, hogy ők épp, hogy átcsússzanak, de a többiek várni kényszerüljenek. Sokszor még vissza is néznek, hogy röhöghessenek. Számukra ez egyfajta "sport", "jó balhé".
Az arra illetékesek körülnézhetnének már a világban, mi az ami bevált! Teszem azt, Japánban, ahol a kereszteződések előtt tudomásom szerint két stopvonal van, elülsőhöz odaírva: "Itt áll meg a két kerék", a hátulsóhoz: "Itt áll meg a négy kerék". Számítva arra, hogy a motorosok mozgékonyabbak.
Jó magyar szokás szerint a KRESZ is toldozott-foltozott ahelyett, hogy hozzáértők a tákolmány helyett írnának egy újat!
szabosa
@gondolkodo: gyakran abból származik a baj, hogy egyesek ésszel akarják megváltani a világot, figyelmen kívül hagyva a fizika törvényeit.

Erről egy viccecske jut eszembe amikor is:

- egy szép, kora reggeli napon, két zsidó a szekéren, baktatnak Erdély lombos útjain s egyszer csak útjukat állja egy keresztben az útra dőlt hatamas fa. Leszállnak a szekérről, nézik jobbról, nézik balról, hogy lehetnen kikerűlni. Az út mentén sűrű bokros, fás szegély, nem kehet kerülni.
Kezd rájuk esteledni mikor egy másik szekér közeledik, rajta Áron, a székely paraszt.
Meglátván a kidőlt fát, leugrik a szekérről, igazít eggyet süvegén majd megragadja a fát és nagy keservek között lerángatja az útról. Szépen vissza űl a bakra majd tovább hajt.
- erre megszólal a zsidó: ja? hát így erővel könnyű!

Egyszóval a kresszt is a gyakorlati tapasztalatok alapján kellene tervezgetni, módosítani.
Egyetlen ragyogó vívmány a körforgalom, ami sok arra alkalmas helyen kiváltja a lápás irányítást és még biztonságos is. :)

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.