A Facebookon hirdető cégek konkrét számokat és eredményeket szeretnének látni. Egyre több hirdető kérdőjelezi meg a Facebook hirdetések hatékonyságát azaz, hogy a hirdetések valóban a fizető, célzott vásárlókhoz juttatná őket. A tőzsdei bevezetés és részvények kibocsátása előtt álló Facebook számára, ezek a hírek pont rosszkor jönnek. A hirdetők elégedetlensége a Facebook papírok árfolyamát jelentősen befolyásolhatja, különösen a jelenlegi helyzetben, amikor az cég utolsó negyedéve elmaradt a tervezettől.
Forrás:
facebookhirek.hu
Feltöltő: facebookhirek.hu
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás