A Starbucks nevében a siker garantált. A ’buck’ elnevezés az amerikaiaknál azonos a dollárral és az USA-ban a dollár a sztár. Egy évvel ezelőtt istenkáromlással ért fel az olasz kávéimádók világában a Starbucks megjelenése. A seattle-i melletlen szirén* emblémájú gigacég Európában addig elkerülte az olaszokat. Mint az kiderült előző cikkünkből, az Olaszországban tömegesen előforduló amerikai turistákon túl létezik egy másik célközönség is. A kávézás hagyományaira fittyet hányó – sőt hagyományokat örömest elutasító – olasz tinédzserek ők, akik túl korán rászoknak a cigire, mellé a kávéra és egyéb (akár tiltott) ajzószerekre.

Feltöltő: KavehazMagazin
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.