A hútik támadásai ismét rámutatnak azokra a logisztikai problémákra, amiket a távolról szállított alkatrészek okoznak. Az ellátási láncok akadozása a magyar gazdaságot is fájóan érintheti. A vörös-tengeri helyzet komoly problémákra világít rá a világkereskedelemben. Arra, hogy a tengeri csomópontok nagyon sebezhetők. A világgazdaság nagy szereplőinek, például az Egyesült Államoknak és Európának így fel kell készülni alternatív útvonalakkal. Az ugyanis messze van az ideálistól, hogy a kereskedelmet ilyen kiszámíthatatlan és ellenőrizhetetlen események befolyásolják.
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
komolyan vettem egy kellően át nem gondolt ötletet
Pontosabban szembesítettem a mai matyar rögvalósággal a derék 444.hu „A vörös-tengeri válság újabb jele annak: ázsiai alkatrészek helyett érdemesebb lenne inkább helyi beszállítóktól vásárolni” című cikkét.
Az elmúlt napokban két etwasra is volt szükség, mindkettő úgy 1000Ft-os értékben:
az egyik egy konyhai kütyű, ami elvileg Kínából érkezik, a rendeléshez 250Ft költséget számoltak fel,
míg a másik timsó-tégla, ami manapság hiánycikk drogériákban, rendelni azonban lehet Egerből. Szállítási költség 1800Ft és kell még fizetni 800Ft kezelési költséget!