A sporttermék kísérőjelensége a folyamatos, érzelemmel telített véleménycsere - csúnya szóval élve - az eladás előtt, alatt és után napokig, hetekig, sőt akár évekig. Ismerünk hasonló „terméket”? Ritka az ilyen. A futball esetében ez még inkább jellemző, ami a sportág specifikumából adódik (értsd nem egyszeri esemény, hanem különböző mérkőzések, mérkőzéssorozatok láncolata).

Feltöltő: cikoria
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.