Budapest — Se pénz, se posztó! Új metrókocsijai sincsenek a BKV-nak, de nem kapja vissza az Alstom cégnek előre kifizetett 37 milliárd forintját sem – legalábbis egyelőre. A főváros ugyanis megfellebbezi a francia bíróság keddi határozatát, amellyel megtiltotta a bankgaranciák lehívását.

Forrás: Blikk
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

6 hozzászólásarrow_drop_down_circle

marlin
Franciaországban nem működik a 2/3-ad??
Ott nem "ez" volt a zembere kaka rata!! :))
Tarlósnak kicsit későn tetszett felébredni!!
Hajrá magYarok!!
csutak
Azért meg kellene állni egy pillanatra és elgondolkodni:
Ki írt olyan szerződést alá, és milyen felhatalmazással, amely szerint Vis Major a ha a vonat (mert az!) nem felel meg a magyar szabványnak?
Ki és mennyi lóvét szakított ezért a beszúrásért a szerződésbe?
Milyen jogász az olyan, amelyik eladja a becsületét, hazáját egy marék pénzért?
A szememben nem ember!
SELIG
@csutak: Sajnos nagyon sok ilyen van.
Csizmás Kond
Előbb-utóbb megoldódik. nincs az a bíróság amely hibás vagy nem megfelelő fékszerkezetű járművet varrhatna valaki nyakába.
nyanya001
Más, nyugat európai országokban bevált, nekünk fékhibásak voltak.
Na ugyan már !
Tarlós nagyobbnak akart látszani mint amekkora valójában,
lejáratta saját magát is!
Meg az országot is!
csutak
@nyanya001: Kénytelen vagyok önmagam ismételni.
Egy tengelyen van kettő darab fék tárcsa.
Ez a kettő darab féktárcsa az amivel az üzemi és a vészfékezést elektronikusan megoldottnak vélték!
A magyar szabvány ezt nagyon helyesen nem fogadja el!
Létezik ennek a kiváltására egy "Westing rendszernek" nevezett fékező mechanizmus, amelyet a Knorrtól kezdve az összes fékrendszer gyártó (Wabco, stb) használ. A lényege az, hogy levegővel egy rugót kell elmozdítani/összenyomni ahhoz, hogy a féket fel tudja oldani.
Ez egyben üzemi fék is, de egy mozdulattal rögzítő fék is egyben.
Az Altstom féle fékről az elhíresült londoni alagút baleset jutott eszembe, ahol is a tanúk egyöntetűen állították, hogy a masiniszta mindkét keze a levegőben volt. Az a fékrendszer is az Alstom által használatos volt. Ott a kar elengedése vészfékezést vont maga után.
Evidens, hogy ilyen hitvány fékkel nem veszünk ócskavasat drága pénzért!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.