Budapest — Se pénz, se posztó! Új metrókocsijai sincsenek a BKV-nak, de nem kapja vissza az Alstom cégnek előre kifizetett 37 milliárd forintját sem – legalábbis egyelőre. A főváros ugyanis megfellebbezi a francia bíróság keddi határozatát, amellyel megtiltotta a bankgaranciák lehívását.
Forrás:
Blikk
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Ott nem "ez" volt a zembere kaka rata!! :))
Tarlósnak kicsit későn tetszett felébredni!!
Hajrá magYarok!!
Ki írt olyan szerződést alá, és milyen felhatalmazással, amely szerint Vis Major a ha a vonat (mert az!) nem felel meg a magyar szabványnak?
Ki és mennyi lóvét szakított ezért a beszúrásért a szerződésbe?
Milyen jogász az olyan, amelyik eladja a becsületét, hazáját egy marék pénzért?
A szememben nem ember!
Na ugyan már !
Tarlós nagyobbnak akart látszani mint amekkora valójában,
lejáratta saját magát is!
Meg az országot is!
Egy tengelyen van kettő darab fék tárcsa.
Ez a kettő darab féktárcsa az amivel az üzemi és a vészfékezést elektronikusan megoldottnak vélték!
A magyar szabvány ezt nagyon helyesen nem fogadja el!
Létezik ennek a kiváltására egy "Westing rendszernek" nevezett fékező mechanizmus, amelyet a Knorrtól kezdve az összes fékrendszer gyártó (Wabco, stb) használ. A lényege az, hogy levegővel egy rugót kell elmozdítani/összenyomni ahhoz, hogy a féket fel tudja oldani.
Ez egyben üzemi fék is, de egy mozdulattal rögzítő fék is egyben.
Az Altstom féle fékről az elhíresült londoni alagút baleset jutott eszembe, ahol is a tanúk egyöntetűen állították, hogy a masiniszta mindkét keze a levegőben volt. Az a fékrendszer is az Alstom által használatos volt. Ott a kar elengedése vészfékezést vont maga után.
Evidens, hogy ilyen hitvány fékkel nem veszünk ócskavasat drága pénzért!