Még a legjobb vendéglátósokkal is előfordul, hogy egy-egy közkedvelt étel még zárás előtt elfogy, azonban érdemes a félreértések elkerülése végett ezt rendeléskor közölni a vendéggel. Az sem árt, ha a fogyasztó azt kap, amit rendel, és ha véletlenül hiba csúszik a rendszerbe, még mindig elnézést lehet kérni udvariasan - talán akkor nem a Homárnak panaszkodik a naiv ügyfél. A zalakarosi Gránit Gyógyfürdőben töltöttük 2011 októberének első vasárnapját (okt. 02.), ami meglepően meleg volt. Szeretünk ide járni, mert teljes mértékben meg vagyunk elégedve a gyógyfürdővel. A gyógyfürdőn belül, a strand részén, található a fürdőtől teljesen különálló vendéglátóipari egység: az ILDIKÓ VENDÉGLŐ, ahol is minősithetetlen '"kiszolgálásban" volt részünk.[...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.