Figyelemrecessziót él a magyar televíziózás (meg majdnem az egész média) - ha már figyelemgazdaságban élünk. Itt a nézők figyelmének megszerzése a legfontosabb, a sok néző vérszagot jelent a hirdetőcápáknak, harapnak rá. Ebből lesz sok bevétel. De hát ez mostanában nem nagyon akar sikerülni.
Forrás:
mikvannak.hu
Feltöltő: original
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
8 hozzászólásarrow_drop_down_circle
nálam a legalja a cool-on a cumi (ha jól emlékszem a címre)
www.propeller.hu/bulvar/212925-milyen-egy-atlag-amerikai-csalad
a televíziózás jövőjét én is valami tv-internet combo-ban látom
Új hozzászólás