A teoretikus "Ugyan mit veszítettünk a Malév csődjével, amikor itt vannak helyettük a jófajta fapados járatok, amik még olcsóbbak is?" kérdésre érkezett meg a válasz. Tamás levele nyomán a Homár megdöbbenve tapasztalta, hogy tényleg létezik ilyen, itt Európában, hogy fizető vendégeket a reptér betonján körülkerített kordonban várakoztatják, amíg tankolják a gépet. Kérlek, nézz utána, hogy mennyire tekinthető fogyasztóvédelmi szempontból korrektnek a Ryanair és a Budapest Airport legújabb gyakorlata! Az utasokat 45 perccel a járat indulása előtt kiterelik a terminálról a reptéri betonra, majd a szerencsétleneket esőben, szélben a szabad ég alatt várakoztatják, miközben a Ryanair gépe begurul, kiszállnak az érkezők, kipakolják a csomagokat, megtankolják a gépet stb. Nem akartam hinni a szememnek, oké tudom, hogy fapados, de azért szerintem ezt nem kellene, erre emberek egészsége mehet rá! Az Airportál.hu cikke szerint ezt a rendszert a Budapest Airport PR-osztálya fejlesztette ki: [...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.