Szszab kétségbeesésében fordult a T. fogyasztókhoz költői kérdésével, miután körülbelül 7000 forintért fennakadt a callcenteres robotokon. Kíváncsi lennék egy gyorsfelmérésre: létezik olyan élő ember, akinek sikerült már beszélnie a magyar Ryanair ügyfélszolgálattal? Azon belül is élő ügyintézővel? 155Ft/perc ugye a díj, 90-es szám. Van drágább 90-es is 458 Ft/percért is, de az eddigi összes kb 50 perc próbálkozás után ezt már nem vállalom be.

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.