Az Astra Biztosító arra szeretné kérni a T. panaszosokat, hogy legközelebb nekik is küldjék el a levelet, akkor talán fognak tudni segíteni. Nem, mintha tőlünk nem tudták volna elkérni naiv ügyfél emailcímét, de sebaj: A konkrét kárügy részleteinek ismerete hiányában természetesen nincs lehetőség arra, hogy az ügyet részletesen kivizsgáljuk. Annyi megállapítható ugyanakkor, hogy a kérdéses esetben un. szívesség kárfelvétel történt, hiszen a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás ilyen esetekben nem nyújt fedezetet, a kötelező biztosítás arra szolgál, hogy az ügyfél által harmadik személynek okozott károkat megtérítse. Másként megfogalmazva Társaságunk jelen esetben saját költségére, szívességből végeztette el a kárszemlét, majd továbbította a MABISZ felé a káranyagot. Szeretnénk megjegyezni, hogy a kárszemle díja nagyjából megfelel egy kötelező biztosítás átlagos díjának, és nem minden társaság követi a mi gyakorlatunkat, akad, aki bizony megkéri az árát ennek a szívességi szolgáltatásnak. [...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.