Naiv ügyfélnek kétszer kellett fizetnie a DM-ben, mert ő ugyan kapott smst az összeg levonásáról, a pénztáros csak hibaüzenetig jutott. A vezetőség szerint szar a bankja, és ha nem hiszi, hogy tényleg nem vonták le az összeget, menjen el és nézze meg náluk. És nem köszöntek! Nem vagyok, amolyan panaszkönyves, levelezős típus, de ma a DM kiverte nálam a biztosítékot. Történt, hogy néhány háztartási cuccot akartam vásároni (mint a pénztárnál kiderült 2380,- ft-ért). Szóval, pénztár, fizetnék kártyával. A pénztáros lehúzza a kártyám, beütöm a pinkódom, majd a terminál kiírja: kártya hiba. Ezzel egyidőben a bankom sms-ben értesített, levette az összeget a számlámról. Megmutattam az sms-t, a pénztáros lány pedig szabadkozva hívta az üzletvezetőt, aki 15(!) perc után előkerült. Állítása szerint, a bankkal beszélt telefonon akik, arról tájékoztatták  nem emelték le az összeget a számlámról. Ha nem fizetem ki még egyszer a termékeket, akkor azok pedig maradnak - mondta -, valamint ha neki nem hiszek, akkor menjek a bankomhoz. Nem köszönt, nem mutatkozott be és nem kért elnézést. Tehát, kértem a panaszkönyvet, amit nagy duzzogva újabb 15 perc után kihozott az üzletvezető helyettes. Aki természetesen (úgy látszik ez népszokás a DM vezetőinek körében): nem köszönt, nem mutatkozott be és nem kért elnézést. Majd elmagyarázta, hogy váltsak bankot - azt hozzátenném, kiemelt ügyfél vagyok a bankomnál és sms-ben tájékoztatnak minden pénzmozgásról -, mivel náluk és a velük szerződésben álló OTP-nél minden szuper és tulajdonképpen a béna választási képességemnek köszönhetem a helyzetet. Bezzeg az ő bankja... Az már csak hab a tortán, hogy a panaszkönyv kétpéldányos: egy az üzleté, egy pedig a központba kerül, a panaszos pedig lefényképezheti a telefonjával a panaszkönyv aktuális oldalát - már ha eszébe jut. Azonban néhány kérdés bennem ragadt:1. Miért kell bunkónak lenniük?- bár ez foglalkoztat legkevésbé2. Vajon tényleg beszéltek-e a bankkal? És ha igen a bank csak úgy egy telefonhívásra kiad tranzakciókra vonatkozó információkat? Nem hinném. És ezen a ponton adódik a kérdés: Miért kell hazudni?3. Miért gondolja egy drogerista, hogy expert banki tanácsokban? Lehet, hogy profilt váltott a DM és már tampon helyett banki tanácsokat árul? Most, hogy kiírtam magamból a sztorit kissé megnyugodtam. Ha jobban meggondolom, 2380 ft nem sok pénzügyi tanácsokért. Persze én többet nem megyek a DM-be se tamponért, se másért.

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Levendula
A Müller egyik megyeszékhelyen lévő áruházában egy fekete hajú soványság szintén nem köszönt, amikor reklamálni mentem és visszavittem egy hibás terméket. Sőt! Amikor a bolti dolgozó hívta őt a pénztárhoz, akkor megjött őkelme és 20 méterről kiabálta, hogy "mi a probléma"? Én pedig visszakiabáltam, hogy szíveskedjen hozzám jönni, akkor elmondom, hogy mi a problémám, de ordítozni nem fogok. Ekkor odajött hozzám, megfogta a terméket, forgatta a kezében, közben olyan pofát vágott, mint akinek sületlen patkányhús van a szájában. A végén természetesen visszakaptam a pénzemet, de kérdezem Én, miért ez a savanyú körítés a dologhoz?

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.