Naiv ügyfélnek kétszer kellett fizetnie a DM-ben, mert ő ugyan kapott smst az összeg levonásáról, a pénztáros csak hibaüzenetig jutott. A vezetőség szerint szar a bankja, és ha nem hiszi, hogy tényleg nem vonták le az összeget, menjen el és nézze meg náluk. És nem köszöntek! Nem vagyok, amolyan panaszkönyves, levelezős típus, de ma a DM kiverte nálam a biztosítékot. Történt, hogy néhány háztartási cuccot akartam vásároni (mint a pénztárnál kiderült 2380,- ft-ért). Szóval, pénztár, fizetnék kártyával. A pénztáros lehúzza a kártyám, beütöm a pinkódom, majd a terminál kiírja: kártya hiba. Ezzel egyidőben a bankom sms-ben értesített, levette az összeget a számlámról. Megmutattam az sms-t, a pénztáros lány pedig szabadkozva hívta az üzletvezetőt, aki 15(!) perc után előkerült. Állítása szerint, a bankkal beszélt telefonon akik, arról tájékoztatták nem emelték le az összeget a számlámról. Ha nem fizetem ki még egyszer a termékeket, akkor azok pedig maradnak - mondta -, valamint ha neki nem hiszek, akkor menjek a bankomhoz. Nem köszönt, nem mutatkozott be és nem kért elnézést. Tehát, kértem a panaszkönyvet, amit nagy duzzogva újabb 15 perc után kihozott az üzletvezető helyettes. Aki természetesen (úgy látszik ez népszokás a DM vezetőinek körében): nem köszönt, nem mutatkozott be és nem kért elnézést. Majd elmagyarázta, hogy váltsak bankot - azt hozzátenném, kiemelt ügyfél vagyok a bankomnál és sms-ben tájékoztatnak minden pénzmozgásról -, mivel náluk és a velük szerződésben álló OTP-nél minden szuper és tulajdonképpen a béna választási képességemnek köszönhetem a helyzetet. Bezzeg az ő bankja... Az már csak hab a tortán, hogy a panaszkönyv kétpéldányos: egy az üzleté, egy pedig a központba kerül, a panaszos pedig lefényképezheti a telefonjával a panaszkönyv aktuális oldalát - már ha eszébe jut. Azonban néhány kérdés bennem ragadt:1. Miért kell bunkónak lenniük?- bár ez foglalkoztat legkevésbé2. Vajon tényleg beszéltek-e a bankkal? És ha igen a bank csak úgy egy telefonhívásra kiad tranzakciókra vonatkozó információkat? Nem hinném. És ezen a ponton adódik a kérdés: Miért kell hazudni?3. Miért gondolja egy drogerista, hogy expert banki tanácsokban? Lehet, hogy profilt váltott a DM és már tampon helyett banki tanácsokat árul? Most, hogy kiírtam magamból a sztorit kissé megnyugodtam. Ha jobban meggondolom, 2380 ft nem sok pénzügyi tanácsokért. Persze én többet nem megyek a DM-be se tamponért, se másért.
Kétszer fizet a DM-ben, aki rossz kártyával fizet
Forrás:
Tékozló Homár
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Kapcsolódó cikkek
Népszerű az Interneten
- Nincs kegyelem: lezárták a német határokat
- Magyar Péter: Üzenem Rogán Antalnak, tudom a fedőnevét az akciónak, aminek az a célja, hogy minél magasabb szi...
- Putyin bemondta, melyik ország ablakán másznának vissza először az oroszok
- Kajdi Csaba Szentkirályi Alexandra visszalépéséről: A Szandi is addig nyomta magát, hogy becsicskult
Itthon
- 2024. June 7., 20:11
Szentkirályi Alexandra mégis marad – De csak az idő szűke miatt
Itthon
- 2024. June 7., 21:12
Orbán Viktor: "A magyar baloldal vezetői azért háborúpártiak, mert a gazdáik ezt rendelték el"
Itthon
- 2024. June 7., 20:44
Tönkreteszi a hazaiakat az olcsó külföldi tojás – Kiakadtak a magyar termelők
További ajánlatok
Itthon
- 2024. June 7., 11:56
"Fájó emlék" – Kossuth-díjas színész tálalt ki Eszenyi Enikő kegyetlenségéről
Nagyvilág
- 2024. June 7., 08:19
Ebben is megelőztek minket a románok – Ilyen brutálisan magas náluk a minimálbér
Itthon
- 2024. June 7., 07:50
Bedurvult a magyar sörháború – Ez a gyártó ült a hazai sörpiac trónjára
1 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Új hozzászólás