Múlt heti naiv ügyfelünk sérelmezte, amiért megpróbálták rázárni a szervizt, amikor közölte, hogy nem fizet a félkész iPodjáért. Az iPhoneszerviz.hu csapata elnézést kért Facebookon, illetve kiegészítették a történetet. Minthogy az még az eredeti bejegyzésből kiderült, hogy a kommunikációs nehézségek után sikerült megállapodniuk, nem teljesen világos mitől lett volna naiv ügyfél levele rágalomhadjárat, de természetesen a bolt szemszögével nyilván kerekebb a történet: Mi az iPhoneszerviz.hu csapata úgy érezzük, hogy úgy az igazságos, ha az ügyben érintett másik fél is szót kap. A homárblogon megjelent erősen negatív hangvételű cikkre reagálva leírtuk véleményünket a facebook.com/iphoneszerviz oldalunkon, melynek tartalmát bemásolom ide: Híresek lettünk, bár nem úgy ahogy szerettük volna .. Minap egy ismerősöm hívta fel a figyelmemet egy elég kellemetlen hangvételű blog bejegyzésre. A történet szerint egy "naiv" hölgyet "bezárnak" egy szervizbe, mivel nem akar kifizetni egy elrontott iPod touch készüléket. A tisztánlátás kedvéért szeretnénk leírni a mi álláspontunka és ezzel lezárni ezt az amúgy igen jól hangzó rágalom hadjáratot. [...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.