Naiv ügyfélnek sikerült telekinetikusan megpanelhibásítania a riasztóját, ami így a garanciáját is elvesztette: Idén tavasszal vásároltam kis házam védelmére egy riasztóberendezést az Érdi Riasztóboltban. A beüzemelést a készülék hivatalos kezelési útmutatója alapján csináltam, pontról pontra követve az utasitásokat ám az egyik pontnál „lefagyott „ a készülék. Kék halál nem kommunikált tovább. A készülék garanciás, vissza az érdi Riasztóboltba ahol ök is eljutottak vele addig a menüpontig ameddig én. Igen –mondták- hibás a készülék, megy szervizbe , 2 hét-. Telefonáljak 2 hét múlva. Hivtam őket 2 hét, 3hét, 4hét, 5hét- válasz: Szervizben javitás alatt van. [...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.