Tényleg van, aki még ugrik a 0 forintos telefonra? Biztos nincs hozzá 2 év hűség? Csaba mamája szerzett egy készüléket karácsony előtt, amit nem lehetett bekapcsolni. Cserélni viszont csak úgy lehetett volna, ha beviszi 200 km-rel arrébb található szervizbe. (Posta? Muhaha, csak vicc volt.) Azóta természetesen a számlát már kiküldték... Ha már Karácsony előtt mindenhonnan a Telenor reklámlja folyt "Minden mobil 0 Ft-ért! " Édesanyám gondolta, hogy ajándéknak vesz egy telefont. Mint jól nevelt emberke meg is rendelte még december elején a telefont, december 13-án az kiszállításra is került, azonban teljes mértékben használhatatlan. Tudni illik nem lehet bekapcsolni. A 3 napos csere garanciális kötelezettséggel élve 14-én, azonnal be is jelentette a készülék problémát, majd 18-án kapott egy visszahívást, hogy sajnálják a kellemetlenséget és természetesen kicserélik a készüléket, ám kb. 200 km-re kell elutaznia a saját költségén, a csere érdekében. [...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.