Juditék nem értik, hogy mitől nem garanciális a két hónap alatt elromlott, majd javított gőzkabinjuk, aminek ezután röviddel széttört az egyik üvegfala. A Fogyasztóvédelmi Hatóság szerint nekik kellene bizonyítaniuk, hogy nem direkt verték szét kalapáccsal: Tavaly július végén 2 hónapnyi idegbajos keresgélés után sikerült egy gőzkabint beszereznünk a Sanotechnik Kft-től. Üzembe nem velük helyeztettük, egy hozzáértő ismerősünk kötötte be. Két hónapig kiválóan üzemelt, majd a kezelőpanel megadta magát. Telefon, időpontegyeztetés, kiszállás, csere. Két hét múlva az újonnan beszerelt panel is bekrepált, némi vonakodással ennek a cseréje is megoldódott. Természetesen ilyenkor elrángatják azt a 150 kilót a helyéről, majd viszatuszkolják. Pénteken egy éktelen robajjal a fix  panel biztonsági üvege darabokra hullt úgy, hogy senki nem tartózkodott a fürdőszobában. [...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.