A MÁV-nak sikerült elérnie, hogy évtizedek stabilan posztszocialista minőségű szolgáltatása mellett újabb kellemetlenséggel tesztelje kitartó ügyfelei türelmét: Megérkezett a válasz a MÁV-tól a kérdésemre, miszerint milyen megfontolásból szüntették meg a retúr jegy kiadását az automaták. A válasz annál is döbbenetesebb, mint vártam: nemcsak a jegykiadó automaták, a pénztárakban sem lehet 100 km-nél kisebb távra retúrt venni. Az érv: sok volt a visszaélés a 3 napos használhatóság miatt. Most komolyan, a MÁV szerint ez a megoldás?! Valahol a világon oldanak ég meg így problémát? Esetleg a jegyellenőrzés hatékonyságát nem lehetne növelni az utasok szívatása helyett?! [...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

2 hozzászólásarrow_drop_down_circle

hallgatag
..." így gyakorlatilag visszaútban akár 3 napig használhatták azt, mely miatt jelentős gazdasági kára keletkezett Társaságunknak.
Üdvözlettel:

ügyfélkapcsolati szakelőadó..."

Szegény MÀV !!! Milyen jelentös kárt szenved,
ha azon az ülésen senki sem ül...
és az aláirás ??? Ez egy uj státusz ???
Kicsit érhetetlen foglalkozás...
dubitus
Erre analog módszerrel megszüntethetik a bliccelést is!
Bezár a bazár, nem megy vonat!
Az így megspórolt költség a vezérek közt felosztható...

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.