A MÁV-nak sikerült elérnie, hogy évtizedek stabilan posztszocialista minőségű szolgáltatása mellett újabb kellemetlenséggel tesztelje kitartó ügyfelei türelmét: Megérkezett a válasz a MÁV-tól a kérdésemre, miszerint milyen megfontolásból szüntették meg a retúr jegy kiadását az automaták. A válasz annál is döbbenetesebb, mint vártam: nemcsak a jegykiadó automaták, a pénztárakban sem lehet 100 km-nél kisebb távra retúrt venni. Az érv: sok volt a visszaélés a 3 napos használhatóság miatt. Most komolyan, a MÁV szerint ez a megoldás?! Valahol a világon oldanak ég meg így problémát? Esetleg a jegyellenőrzés hatékonyságát nem lehetne növelni az utasok szívatása helyett?! [...] Bővebben!
Forrás:
Tékozló Homár
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Üdvözlettel:
ügyfélkapcsolati szakelőadó..."
Szegény MÀV !!! Milyen jelentös kárt szenved,
ha azon az ülésen senki sem ül...
és az aláirás ??? Ez egy uj státusz ???
Kicsit érhetetlen foglalkozás...
Bezár a bazár, nem megy vonat!
Az így megspórolt költség a vezérek közt felosztható...