Úgy látszik trend lett a kapuig szállításból, mert újabb bútorbolt gondolja úgy, hogy a házhozszállítás azt jelenti, hogy leteszik a kanapét a ház mellé az utcán, azt csá. Ezt szóvá is tették lehülyézett naiv ügyfélnek, majd amikor Péter egy nappal később a csavarokat és az összeszerelési útmutatót hiányolta a laza gyerekeken, telefonban is lehülyézték. A Next Bútortól egy kihúzható kanapét és egy franciaágyat rendeltem, az előleg befizetése után két héttel jelentkeztek is, hogy készek szállítani az árut, bár időpontokban nem voltak rugalmasak, de mivel szegedi cégről van szó, gondoltam igyekszem rugalmas lenni, mivel Budapestre kértem a szállítást. A kiszállítás viszont maga volta káosz. Az átvételnél a munkások annak ellenére, hogy a szállítási díját a vételár magába foglalta, plusz pénzt kértek a bútorok behordásáért, de mindezt elég minősíthetetlen hangnemben közölték, és nem fukarkodtak a hülye jelzőt szórni azért, mert az átvevő azt hitte, hogy a szállítás a lakásig tart. A két munkás fű alatti kifizetése után, 1 nappal később vettem észre az összeszerelés előtt, hogy az ágyhoz nem mellékelték az egyébként hozzá tartozó csavarokat és összeszerelési útmutatót (a hiányt könnyű volt észrevenni, a lakásban a két bútoron kívül még semmi sem volt). [...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.