A magyar vevő-, illetve ügyfélkiszolgálók a világátlaghoz képest az üdvözlésében és a kapcsolt értékesítések terén is átlagon felül teljesítenek, azonban rendkívül keveset mosolyognak - derül ki egy vevőkiszolgálást vizsgáló, 57 országban zajlott felmérésből. Magyarország összesítésben a középmezőnyben végzett a mosolyra, a köszöntésre és a kapcsolt termékek ajánlására vonatkozó több mint kétmillió válasz összesítése után.
Forrás:
nokorszak.hu
Feltöltő: Angelika
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
6 hozzászólásarrow_drop_down_circle
(Telenor, Elmű, Ügyfélkapu/Földhivatal/Bp.XI./ a lakóhelyem szerinti Polg.Hiv. Adóügyi Irodája...
Főv.Közterület-fenntartó..
Új hozzászólás