Homárolvasólány tapasztalatai szerint a mávos pénztárosok nem feltétlenül viseltetnek jóindulattal az utazóközönséggel szemben. Például, ha látják, hogy rohanásban van, simán beetetik egy kéretlen diákjeggyel vagy azzal a szöveggel, hogy majd a kalauz ad pótjegyet: Azért írok neked, hogy megosszam a nagyérdeművel a MÁV-os dolgozókkal kapcsolatos nem éppen pozitív tapasztalatom. Többször is előfordult, hogy a félretájékoztatásuk, illetve egymásnak ellentmondó tájékoztatásuk miatt fizetni kényszerültem az ócska szolgáltatásaikért. Az első eset még valamikor tavaly ősszel történt, amikor a fővárosból szerettünk volna vidékre utazni a párommal, hogy meglátogassuk a szüleinket. Egy Railjet szerelvényt néztünk ki magunknak, mivel a kérdéses időpontban az volt a legmegfelelőbb, és időre ígértük magunkat. A jegypénztárban jeleztem is, hogy szeretnék rá pótjegyet kérni. A pénztáros kisasszony közölte velem, hogy sajnos már elfogytak a pótjegyek, de én egészen nyugodtan szálljak csak fel, és kérjek a kalauztól pótjegyet, mert a kalauzok korlátlan számban adhatnak ki ilyet. [...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.