Ibolya végtörlesztette a telefonját a djuice-nál, amit több mint egy hónapja nem ismernek el. Bár azóta rájöttek, hogy tényleg hibás a webes fizetési felület, továbbra is az a megoldás, hogy naiv ügyfél tovább fizeti a nemlétező részleteit, aztán egyszer majd jóváírják: 2012 szeptemberében vásároltam egy telefont, melyet részletekben törlesztettem. 2013. áprilisban úgy döntöttem, hogy hátralévő telefonrészletemet egyben kifizetem. Ennek rendezésére a szokásos módot választattam, azaz a Netshop-ot. Minden számlám ezen keresztül futott itt fizettem be és eddig nem volt vele gondom. Április 18-án le is vonták a számláról a több tízezer forint végtörlesztést.  A Telenortól megkaptam az ilyenkor szokásos üzenetet e-mailben, hogy a tranzakció sikeres volt, megjelölve abban az összes banki tranzakció azonosítót is. A következő számlán azonban meglepően nagy összeget láttam, ennyit biztosan nem telefonáltam. A számlán természetesen ott szerepelt  „eszközvásárlás-részlet” címszóval ismét a következő részlet. Először azt gondoltam ezt biztosan én nézhettem el. Elővettem a szerződést, bankszámlatörténetet, számlákat. Kiszámoltam, hogy az április 18-án fizetett összeget is figyelembe véve nem jogos a követelésük. Természetesen írtam is egy levelet az online felületen keresztül, mert ide be tudtam másolni az összes tranzakció azonosítót, amelyet e-mailen is megküldtek. [...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.