Naiv ügyfél megörült, hogy egy hét alatt vissza is ért a javított netbookja Csehországból. Csak éppen az aksi veszett el belőle valahol félúton. A szerviz szerint videofelvételük van arról, hogy ő nem csomagolta be, de nem mutatják meg. Nyilván én vagyok a hülye. Vettem egy Acer netbookot. Hozzá garancia, oprendszer, pöpec. Telepítés, régiről adatmásolás - a gép magától kikapcsol, újraindul. Megint. Meg megint. Szerviz, telefon. Keleti kényelem: háztól házig szállítás, javítás. Király. Mondják: küldik a futárnak adandó papírt, meg amit a csomagra ragasztok, meg csomagoljam be alaposan, meg mellékeljek listát a tartozékokról. Úgy becsomagoltam, mint a hímes tojást; a csomagban a gép, külön az akkumulátor, mellette a tápkábel. Futár jön, megy, közben sms-ek érkeznek, megérkezett (Csehország a központ), javítják, kész; egy hét múlva újra itt volt. Bontom. Gép megvan. Tápkábel megvan. Akku nincs. Mellette papír: akku nem is volt. De volt. Telefon újra. Kivizsgálják. [...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.