Naiv ügyfél lepottyantotta 1 forintért vásárolt Sony telefonját, ami ezután beragadt a szokásos 3 hónapos szervizkörbe (1. kör szoftverfrissítés, 2. kör részleges javítás, 3. kör alkatrészcsere), de még ekkor sem sikerült összerakniuk tökéletesen, ezért már másodszor fenyegetőzött fogyasztóvédelemmel. Megosztanék egy vicces sztoryt bár én voltam a hibás, a rendszer ostobaságát kihasználva én jöttem ki győztesen. Tavaly vettem egy akciós, egy forintos telefont. Amit idén márciusban leejtettem és amiben így eltört a wifi de úgy, hogy még az előlap is elállt. A telefon még garanciás volt és mivel sehol nem találtam olyat leírva, hogy nem lehet, ezért garanciával bevittem a szolgáltatómhoz amit annak rendje és módja szerint elküldtek a sony gyárnak. 1 hónappal később kapom az smst, hogy kész a telefonom. Bementem érte ahol egy A4 es lap kíséretében vissza adták a telefont melyre az volt írva hogy teljesen megfelelően működik. Ránézésre láttam, hogy még mindig eláll az előlap ezért bekapcsoltam, és egy egyszerű szoftver frissítést hajtottak rajta végre. [...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.