Dénes elszíneződött cipővel ment a Playersroom ügyfélszolgálatához, ahol elismerték a hibát és rövidesen kicserélték egy ugyanolyan termékre: Vettem egy kakasos topánt a Playersroom Westendben található üzletében. A cipő kb két hónap leforgása alatt kezdte a nap hatására engedi a szürke színt és felvett egy lányos rózsaszínt. Mivel szerettem volna minél gyorsabb intézkedést nem a boltba hanem a cipőhöz kapott tájékoztatón szereplő ügyfélszolgálathoz mentem (megjegyzem ha nem pont ráérek akkor, felháborítónak tartanám azt a heti pár órás nyitvatartási idejét az ügyfélszolgálatnak). Minden homar.blog.hu-s tudásommal felvértezve indultam neki a feladatnak, ami igazából zökkenőmentesen alakult egy dolgot leszámítva, hogy az előírt 3 nap helyett már ott helyben mondtak, hogy több lesz a szabadságolások miatt, leokéztam. [...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.