Kiderült, hogy miért nem cserélnek mobiltelefont sehol szervizben: levonják az eladók fizetéséből, ha "mégsem indokolt" a csere. Így történhetett, hogy pl egy telefon besárgult, becsíkozódott kijelzője "a rendeltetésszerű használatot nem befolyásolja": Rólam elöljáróban annyit, hogy körülbelül 12 éve, az első mobiltelefonom megvásárlása óta az egykor Pannon GSM, ma Telenorként ismert cég ügyfele vagyok. Soha nem reklamáltam, nem vittem vissza ok nélkül készüléket, sőt, még olyat se ahol okom is lett volna rá. A konkrét történet ez év augusztus 17-én, szombaton kezdődött, amikor is a Köki Terminálban található Telenor üzletben vásároltam egy Sony Xperia SP (C5303) típusú készüléket. Már rögtön másnap észrevettem, hogy a képernyő színárnyalata enyhén sárgás, illetve hosszanti csíkok láthatóak rajta, főleg világos háttér előtt amik szabályos távolságra egymástól ismétlődnek. Kivárva 21-ét, a munkaszüneti napok miatt még bőven a 3 napos csereidőszakon belül a készüléket visszavittem az üzletbe, és kértem annak cseréjét. [...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.