Naiv ügyfél pánikrohamba esett, amikor kétszer levonták számlájáról a pénzt, amit előző éjjel nem sikerült kivennie az automatából. Egyre kétségbeesett leveleire aztán 3 nappal később kapta meg a tartalmas választ: Drága KH Bank, az úgy volt, hogy hajnali egykor megpróbáltam pénzt felvenni a Dózsa György úti KH bankhoz tartozó ATM-ből. Az ATM hosszan dolgozott, berregett, meg tudomisén, majd nemes egyszerűséggel közölte, hogy "Tranzakció törölve. " és visszaadta a kártyám. Az üzenet elég egyértelmű volt, nem aggódtam, hazamentem, aludtam rá egyet.  Ma ellenben arra keltem, hogy kétszer (2x) egymás után kapok sms-t a bankkártyámtól, hogy tegnap hajnali egykor bizony levettem a pénzt. Ha jól tudom sms-t csak akkor kapok, ha tényleges tranzakció történik, az én számlámon most épp pont annyi pénz van, amennyiről az sms-t kaptam, érthető hogy nem örülök neki, ha ezt az összeget kétszer is sikerült levennem anélkül, hogy tényleges készpénz lenne a kezemben. [...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.