Gábor szerint a BTel elfelejtette jóváírni az illegális felszólítási díjaikat, azóta meg már fél éve felmondták a szerződésüket: Volt egy cég, úgy hívták, hogy Drávanet. Ennél a cégnél volt az ADSL internet előfizetésünk. A céget megvette a BTel nevű szolgáltató. Az átállás problémamentes volt és boldogan használtuk az internetünket az előfizetésünk lejártáig. Múlt évben volt két hónap, amikor pár napot csúsztunk a befizetéssel, ekkor a cég felszólítási díjat számlázott ki. A felszólításokat is megkaptuk, e-mailben. Volt egy kis időm és elővettem az akkori, hatályos ÁSZF-et és megkerestem benne, hogy a szolgáltató jogosult-e ezt kiszámlázni és mennyi késés esetén. Nos megtaláltam és ez lehetséges volt a részükről, de a kiszámlázott összeg a mi szerződésünk és hatályos ÁSZF-ünk alapján nem stimmelt. Ezt megreklamáltuk, sőt kértük, hogy igazolják az összeg nagyságrendjét, de erre nem kaptunk választ. Annyit sikerült elérnünk, hogy a kiszámlázott és általunk befizetett felszólítási díjakat (elméletben) jóváírták. [...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.