Sándor fájdalmas kommunikációs küzdelembe keveredett, amikor egy hibásan érkezett digitális rádiót akart kicseréltetni az Electronic-star.hu áruházban. Hetekig nem kapott értelmes választ, miután visszaküldte a magyar ügyfélszolgálatnak a selejtet. Aztán amikor a PayPalnél reklamált, a német anyacég kiderítette, hogy még nincs náluk a visszaküldött áru. Ezt a PayPal úgy értelemezte, hogy nem is küldtek neki semmit, úgyhogy pénzt se kap vissza. Másfél hónap, és a Homárnak megírt levél után aztán váratlanul épp feladták a cserekészüléket: 2013. szeptember 9-én vásároltam egy  Denver DAB-44 rádiót PayPallal a www.electronic-star.hu webáruháztól, amit pár napon belül rendben ki is szállítottak, de az működésképtelennek bizonyult (be se lehetett kapcsolni). Miután felvettem a kapcsolatot az ügyfélszolgálatukkal a kérésüknek megfelelően visszaküldtem a terméket a cég hegyeshalmi raktárába. Ezt követően a cég magyarországi ügyfélszolgálata csak hetes késésekkel válaszolt a leveleimre, de legalább azt visszaigazolták, hogy a termék megérkezett, de mindig csak a türelmemet kérték, hogy már vizsgálják a dolgot. Később jeleztem, hogy akkor a PayPalnál indítok egy vitát az ügyben, amire szintén nem reagáltak, viszont meglepetésemre a PayPalos reklamációmnál a cég német anyavállalata reagált, hogy szerintük én nem is vagyok az ügyfelük, majd a pénzem visszatérítéséhez azt kérték, hogy küldjem el Berlinbe az árut, amit ők már megkaptak itthon. [...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.