Szenzációs bejelentést tett a napokban Russ Stanton, a Los Angeles Times főszerkesztője: a lap online hirdetési bevétele elérte azt a szintet, hogy mára képes fedezni a médiavállalat összes kiadását, beleértve a nyomtatott változat költségeit is. "Öt évvel ezelőtt még senki sem gondolta volna, hogy ez a nap valaha eljön" - lelkendezik a főszerkesztő Jeff Jarvisnak, a Guardian vezető publicistájának írt levelében. "Ez a nap vastag betűkkel szerepel majd a történelemkönyvekben" - tesz rá egy lapáttal Jarvis, aki a Guardian-ben elemzi a sajtótörténeti jelentőségű esemény hátterét. Eszerint az LA Times úgy ért el történelmi sikert, hogy előbb csődbe ment.

Forrás: Kultplay
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.