Pixa és Pamkutya videóklipje is pénteken, június 5-én jelent meg a Youtube-on és vált ott egy hétvége alatt sikeressé, de egészen más hajtóerő indította el őket. Szőnyegbombázás vagy a közösségi erő a nyerő? Attól, hogy a Youtube-ra feltöltünk egy videót vagy klipet, zenészként lehet, hogy befejeztük a munkánkat, de marketing/népszerűsítés szempontjából korai hátradőlni. Ilyenkor jöhetnek a PR cikkek, interjúk, bemutatók, és természetesen a közösségi marketing. Ha minden jól időzített, az első napokban óriási nézettséget lehet generálni. Mindenkinek pam-pam A Bulibáró június 5-én pénteken reggel 7-kor a Petőfi rádióban durrogott a bulizenébe injektált romahangulat, ami a Petőfi facebook oldalán nagy nemtetszést is váltott ki, de szinte biztos, hogy ez is a marketing része voltt. Tompítani próbálták egy kis önkritikával, bulibáró és mulatási számlálóval, de azért ettől nem lettek szerethetőbbek. A számlálónak ugye nincs ízlése...

Feltöltő: summr77
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.